Afera "dieselszwindel"

Volkswagen będzie miał nowe logo!

Jednym z powodów zmiany u steru koncernu Volkswagena miał być sceptycyzm Matthiasa Müllera dotyczący elektromobilności. Nowy prezes - Herbert Diess - wykazuje się na tym polu większym optymizmem. Jednym z wyznaczników elektrycznej rewolucji ma być nowe logo niemieckiego koncernu.

Jochen Sengpiehl, szef marketingu Volkswagena, zdradził, że nowy znak firmowy marki pojawić ma się w przyszłym roku. Zaprezentowanie nowego logotypu pomóc ma w promocji nowych samochodów elektrycznych. Niemcy liczą też na odbudowę wizerunku nadszarpniętego aferą dieselgate.

Sengpiehl zdradził, że nowe logo zobaczymy nie tylko na samochodach. Znak opracowywany jest również w celu "optymalizacji" wykorzystania go w nowych środkach przekazu, jak chociażby media społecznościowe.

Ostatniej zmiany znaku firmowego Volkswagen doczekał się w 2012 roku. Logo marki zyskało wówczas większą głębię. W ostatnim czasie odchodzi się jednak od tego typu rozwiązań. Uproszczenie logotypu pozwala bowiem na lepsze eksponowanie go w mediach elektronicznych.

Reklama

Niemcy przygotowują się obecnie do, zakrojonej na szeroką skalę, elektronicznej ofensywy marketingowej. Koncern zaprasza właśnie agencje reklamowe z całego świata do przygotowania "kreatywnych" form reklamy.

Przypominamy, że elektryczna rewolucja Volkswagena rozpocząć ma się na dobre w 2020 roku, gdy w salonach pojawi się produkcyjna wersja hatchbacka z nowej rodziny I.D. Wkrótce ofertę uzupełnić mają również elektryczny suv, minivan i sedan.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy