Reklama

Volkswagen Golf Cup 2015

Volkswagen Golf – Racing Edition

silnik: czterocylindrowy, rzędowy, turbodoładowany silnik benzynowy z zapłonem iskrowym, wielopunktowy wtrysk paliwa, intercooler, cztery zawory na cylinder, wyposażony w system Push - to - Pass pozwalający na czasowe zwiększenie mocy i momentu obrotowego.

Reklama

pojemność skokowa: 1984 ccm

moc wyjściowa: 260 KM (310 KM z Push-to-Pass)

Push - to - Pass: kontrolowany elektronicznie, limitowany czas trwania i częstotliwości użycia, dodatkowa moc 50 KM

układ wydechowy: średnicy 75 mm

napęd: na przednie koła

skrzynia biegów: DSG, wbudowany dyferencjał o zwiększonym tarciu wewnętrznym, zmodyfikowane oprogramowanie, zmiana biegów manetkami przy kierownicy

zawieszenie przednie: kolumny McPherson, zmodyfikowane wahacze (uniballs)

zawieszenie tylne: wielowahaczowe (uniballs)

amortyzatory/sprężyny: amortyzatory Bilstein, regulacja dwudrożna, sprężyny/stabilizatory regulowane - Eibach

układ kierowniczy: przekładnia kierownicza ze wspomaganiem elektromechanicznym, zmodyfikowane drążki kierownicze i zwrotnice

układ hamulcowy: sportowy układ ABS

przedni: 6-tłokowe zaciski hamulcowe, tarcze wentylowane z pływającą tarczą mocującą (tzw. floating bell) o średnicy 362 mm - AP Racing

tylny: jednotłokowy, pływający zacisk hamulcowy, tarcza hamulcowa ɸ 272 mm

felgi: ATS DTC 8,5×18"

opony: Hankook 240/640 x18 (slick lub wet)

design-aero kit: poszerzone elementy nadwozia; błotniki, zderzaki, spoiler tylny
wnętrze: sportowa kierownica VW, fotel wyścigowy OMP, 6-punktowe pasy bezpieczeństwa, centralnie sterowany system gaśniczy OMP, klatka bezpieczeństwa (chromo-molibdenowa) Wiechers Sport - homologacja FIA, DMSB

telemetria: AIM- Memotec data logging system - pełna analiza i monitoring parametrów jazdy samochodu (odczyty czujników, GPS)


Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje