Volkswagen Golf – Racing Edition
silnik: czterocylindrowy, rzędowy, turbodoładowany silnik benzynowy z zapłonem iskrowym, wielopunktowy wtrysk paliwa, intercooler, cztery zawory na cylinder, wyposażony w system Push - to - Pass pozwalający na czasowe zwiększenie mocy i momentu obrotowego.
pojemność skokowa: 1984 ccm
moc wyjściowa: 260 KM (310 KM z Push-to-Pass)
Push - to - Pass: kontrolowany elektronicznie, limitowany czas trwania i częstotliwości użycia, dodatkowa moc 50 KM
układ wydechowy: średnicy 75 mm
napęd: na przednie koła
skrzynia biegów: DSG, wbudowany dyferencjał o zwiększonym tarciu wewnętrznym, zmodyfikowane oprogramowanie, zmiana biegów manetkami przy kierownicy
zawieszenie przednie: kolumny McPherson, zmodyfikowane wahacze (uniballs)
zawieszenie tylne: wielowahaczowe (uniballs)
amortyzatory/sprężyny: amortyzatory Bilstein, regulacja dwudrożna, sprężyny/stabilizatory regulowane - Eibach
układ kierowniczy: przekładnia kierownicza ze wspomaganiem elektromechanicznym, zmodyfikowane drążki kierownicze i zwrotnice
układ hamulcowy: sportowy układ ABS
przedni: 6-tłokowe zaciski hamulcowe, tarcze wentylowane z pływającą tarczą mocującą (tzw. floating bell) o średnicy 362 mm - AP Racing
tylny: jednotłokowy, pływający zacisk hamulcowy, tarcza hamulcowa ɸ 272 mm
felgi: ATS DTC 8,5×18"
opony: Hankook 240/640 x18 (slick lub wet)
design-aero kit: poszerzone elementy nadwozia; błotniki, zderzaki, spoiler tylny
wnętrze: sportowa kierownica VW, fotel wyścigowy OMP, 6-punktowe pasy bezpieczeństwa, centralnie sterowany system gaśniczy OMP, klatka bezpieczeństwa (chromo-molibdenowa) Wiechers Sport - homologacja FIA, DMSB
telemetria: AIM- Memotec data logging system - pełna analiza i monitoring parametrów jazdy samochodu (odczyty czujników, GPS)