Volkswagen Castrol Cup 2014

Ten Golf ma 260 koni mechanicznych. Ale ma też Push-to-Pass

Silnik: czterocylindrowy, rzędowy, turbodoładowany silnik benzynowy z zapłonem iskrowym, wielopunktowy wtrysk paliwa, intercooler, cztery zawory na cylinder, wyposażony w system Push - to - Pass pozwalający na czasowe zwiększenie mocy i momentu obrotowego.

Pojemność skokowa: 1984 ccm

Moc wyjściowa: 260 KM (310 KM z Push-to-Pass)

Push - to - Pass: kontrolowany elektronicznie, limitowany czas trwania i częstotliwości użycia, dodatkowa moc 50 KM

Układ wydechowy: średnicy 75 mm

Napęd: na przednie koła

Reklama

Skrzynia biegów: DSG, wbudowany dyferencjał o zwiększonym tarciu wewnętrznym, zmodyfikowane oprogramowanie, zmiana biegów manetkami przy kierownicy

Zawieszenie przednie: kolumny McPherson, zmodyfikowane wahacze (uniballs)

Zawieszenie tylne: wielowahaczowe (uniballs)

Amortyzatory/sprężyny: amortyzatory Bilstein, regulacja dwudrożna, sprężyny/stabilizatory regulowane - Eibach

Układ kierowniczy: przekładnia kierownicza ze wspomaganiem elektromechanicznym, zmodyfikowane drążki kierownicze i zwrotnice

Układ hamulcowy: sportowy układ ABS

Przedni: 6-tłokowe zaciski hamulcowe, tarcze wentylowane z pływającą tarczą mocującą (tzw. floating bell) o średnicy 362 mm - AP Racing

Tylny: jednotłokowy, pływający zacisk hamulcowy, tarcza hamulcowa ? 272 mm

Felgi: ATS DTC 8,5×18"

Opony: Hankook 240/640 x18 (slick lub wet)

Design-aero kit: poszerzone elementy nadwozia; błotniki, zderzaki, spoiler tylny

wnętrze: sportowa kierownica VW, fotel wyścigowy OMP, 6-punktowe pasy bezpieczeństwa, centralnie sterowany system gaśniczy OMP, klatka bezpieczeństwa (chromo-molibdenowa) Wiechers Sport - homologacja FIA, DMSB

Telemetria: AIM- Memotec data logging system - pełna analiza i monitoring parametrów jazdy samochodu (odczyty czujników, GPS)

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy