Nowe Renault Espace tylko z silnikami 1.6

Wiemy już niemal wszystko o nowym Renault Espace. Kolejna, piąta już generacja popularnego auta zrywa z przeszłością...

By trafić w gusta nabywców Francuzi zdecydowali się na odważny i drastyczny krok. Pierwszy europejski van stał się właśnie crossoverem. Zgodnie z panującą modą samochód odrobinę urósł. W stosunku doi poprzedniego modelu kluczowy dla pojemności wnętrza parametr - rozstaw osi - zwiększył się o 16 mm (do 2,88 m). Auto - tak jak poprzednik - oferowane będzie w wersji pięcio- lub siedmioosobowej. Francuzi podkreślają, że - w zależności od odmiany - nowy Espace może być aż o 250 kg lżejszy od poprzednika.

W kabinie nie znajdziemy już zapożyczonej z autobusów zabudowy z prostą deską rozdzielczą i płaską podłogą. Konsola środkowa płynnie przechodzi w szeroki, zabudowany między fotelami przednimi tunel. Jej centralnym elementem jest duży dotykowy ekran sterujący większością systemów pokładowych.

Reklama

Początkowo samochód oferowany będzie w jednej z trzech wersji silnikowych. Klienci będą mieli do wyboru dwie jednostki wysokoprężne o pojemności 1,6 l. Słabsza rozwija 130 KM i 320 Nm, mocniejsza 160 KM i 380 Nm. Zwolennicy silników benzynowych będą się mogli zdecydować na motor 1,6 l TCe dysponujący mocą 200 KM i maksymalnym momentem obrotowym 260 Nm.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Renault Espace
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy