Usługi dla klientów Mitsubishi, które warto znać

Poszukując nowego samochodu zwracamy nie tylko uwagę na jego cenę, parametry techniczne, czy wyposażenie, ale sprawdzamy też coraz częściej, z jakich usług dodatkowych – świadczonych przez jego producenta i przez współpracujące z nim podmioty – możemy w razie potrzeby skorzystać. W niniejszym artykule postanowiliśmy wobec tego sprawdzić, jakie usługi przygotowała dla swoich klientów marka Mitsubishi.

5 lat gwarancji

Wszystkie nowe auta opatrzone emblematem Trzech Diamentów, sprzedawane przez autoryzowanych dealerów marki, są objęte pięcioletnią gwarancją fabryczną z limitem 100 tys. km (limit kilometrów nie obowiązuje przez pierwsze dwa lata). Upoważnia ona użytkowników do darmowych napraw w razie awarii, a także pozwala im skorzystać z bezpłatnego wsparcia udzielanego przez dobrze wyszkolonych, wysoko wykwalifikowanych mechaników. W przypadku poważnych awarii, uniemożliwiających dalszą, prawidłową eksploatację samochodu, posiadacze aut Mitsubishi otrzymają również nieodpłatnie do dyspozycji pojazd zastępczy.

Reklama

Wszystkie części samochodu, które uległy uszkodzeniu lub utraciły swoje fabryczne parametry z przyczyn niezależnych od użytkownika, zostaną ponadto za darmo naprawione lub wymienione przez wyszkolonych mechaników w ciągu 14 dni od chwili, w której pojazd trafił do punktu serwisowego*. Zużyte lub niesprawne części, które wymontowano z pojazdu, zostaną zutylizowane nieodpłatnie dla użytkownika samochodu.

Warto pamiętać, że pięcioletnia gwarancja Mitsubishi obowiązuje zarówno w Polsce, jak i za granicą, we wszystkich państwach wymienionych w Książce Serwisowej pojazdu. Oznacza to, że na pomoc możemy liczyć również w czasie urlopu poza granicami kraju.

Samochód zastępczy na czas naprawy


Klienci Mitsubishi mogą też liczyć na to, że w czasie planowanej naprawy lub przeglądu okresowego samochodu otrzymają do swojej dyspozycji pojazd zastępczy. A to wszystko zupełnie za darmo, bez dodatkowych kosztów i ukrytych opłat! Wystarczy tylko, że swoją wizytę w warsztacie zarezerwują z odpowiednim wyprzedzeniem, zaznaczając przy okazji, że będzie im potrzebny pojazd na zastępstwo. O tym, jak wygodne jest to rozwiązanie, nie trzeba chyba mówić nikomu, kto swój samochód traktuje nie tylko jako środek lokomocji, ale także jako nieodzowne narzędzie pracy. Usługa użyczenia samochodu zastępczego świadczona jest we wszystkich autoryzowanych punktach serwisowych Mitsubishi w Polsce i dostępna jest dla wszystkich właścicieli aut spod znaku Trzech Diamentów zarejestrowanych na terenie naszego kraju.

Assistance

Właściciele samochodów japońskiego koncernu mogą również skorzystać z przygotowanego specjalnie dla nich pakietu Assistance, który sprawdzi się w razie nieprzewidzianych zdarzeń, takich jak np.: awaria bądź kradzież samochodu, wypadek komunikacyjny, przebicie lub uszkodzenie opony, problemy z paliwem (wynikające na przykład z jego niedostatecznej ilości lub występujących w nim zanieczyszczeń uniemożliwiających prawidłową pracę silnika), drobne awarie natury elektryczno-mechanicznej, czy kłopoty z kluczykami (uszkodzenie mechaniczne, zagubienie, zatrzaśnięcie w samochodzie). Usługi wchodzące w skład pakietu Mitsubishi Assistance Package świadczone są bezpłatnie, całodobowo i przez siedem dni w tygodniu - zarówno na terytorium Polski, jak i całej Europy.

W tym miejscu warto wyraźnie podkreślić, że pakiet Assistance oferowany jest przez 5 lat od daty zakupu samochodu, niezależnie od tego, czy samochód objęty jest gwarancją, czy się ona skończyła.

W omawianym pakiecie Assistance zawarta jest także usługa holowania do najbliższego autoryzowanego salonu Mitsubishi (jeśli okaże się zamknięty, samochód zostanie tymczasowo odstawiony na bezpieczny, strzeżony parking); w razie potrzeby, konsultanci firmy są również w stanie udzielić kierowcy wielu niezbędnych informacji o charakterze technicznym czy prawno-medycznym. Jeżeli zaś doszło do poważnej awarii samochodu, to jego właściciel otrzyma pojazd zastępczy, bilet na inny, alternatywny środek komunikacji lub opłaconą taksówkę.

Kompetentni mechanicy i profesjonalny serwis

W autoryzowanych stacjach obsługi japońskiej marki zatrudnia się wyłącznie wysoko wykwalifikowanych fachowców, którzy regularnie pogłębiają swoją wiedzę na specjalistycznych kursach i szkoleniach. Dzięki temu pozostają oni na bieżąco ze wszystkimi nowinkami technologicznymi oraz dysponują zawsze aktualną wiedzą. To zaś pozwala im szybko i we właściwy sposób diagnozować wszystkie problemy, z jakimi zgłaszają się do nich kierowcy aut Mitsubishi.

Korzystając z autoryzowanych punktów serwisowych możemy mieć również pewność, że używane w nich oprogramowanie, narzędzia diagnostyczne, a także części i płyny eksploatacyjne, są zgodne z wytycznymi producenta i odpowiadają ustalonym przez niego normom jakościowym. Stosowanie oryginalnych, certyfikowanych części zamiennych i przyrządów diagnostycznych daje też gwarancję, że samochód zachowa po naprawie swoje pierwotne, fabryczne parametry i wciąż będzie spełniał oczekiwania swojego właściciela.

Na terenie naszego kraju działa obecnie 41 punktów serwisowych i 28 przedstawicielstw handlowych koncernu spod znaku Trzech Diamentów, w których zatrudnia się 500 specjalistów gotowych zapewnić właścicielom aut Mitsubishi skuteczną, profesjonalną pomoc i jednocześnie zagwarantować najwyższą jakość świadczonych usług (informacje o lokalizacji i danych teleadresowych poszczególnych punktów dostępne są tutaj).

*Okres ten może w szczególnych wypadkach ulec wydłużeniu do 35 dni; stanie się tak na przykład wtedy, gdy wymagane części zamienne trzeba będzie sprowadzić z zagranicy

.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama