OC i AC od A do Z

Trzymaj rękę na pulsie: Internetowy Status Szkody w aplikacji LINK4

Bezpłatna aplikacja Internetowy Status Szkody dostępna dla klientów LINK4 to prosty sposób na śledzenie procesu likwidacji szkód komunikacyjnych. Z jej pomocą możliwe jest także przesyłanie niezbędnych dokumentów, wybór serwisu naprawczego oraz zamówienie samochodu zastępczego.

Prezentacja partnera

Każda, nawet najmniejsza stłuczka, to dla jej uczestników mnóstwo stresu. A najczęściej to dopiero początek dopełniania różnego rodzaju formalności i układania sobie codzienności bez samochodu. Aplikacja Internetowy Status Szkody dostępna dla klientów LINK4 znacznie ułatwia wszystkie te czynności.

Internetowy Status Szkody: przejrzysta aplikacja, kompleksowa pomoc

Z darmowej aplikacji Internetowy Status Szkody korzysta już ponad 80 proc. klientów LINK4. To szybka pomoc, z której można skorzystać w momencie stłuczki. Aplikacja pozwala na uproszczenie wszystkich formalności, niezbędnych do tego, by uzyskać odszkodowanie i naprawić uszkodzony pojazd. Co więcej, z jej pomocą na bieżąco sprawdzimy, co aktualnie dzieje się z naszą sprawą.

Reklama

Ubezpieczenia mogą być proste

Aplikacja Internetowy Status Szkody umożliwia przejście przez cały proces likwidacyjny szkody. Korzystający z niej klienci LINK4 na początku otrzymują link i mogą śledzić postępy ich sprawy. Wycena i przyznanie odszkodowania (istnieje możliwość rozliczenia gotówkowego lub bezgotówkowego), wybór warsztatu, w którym pojazd zostanie naprawiony, przesyłanie online potrzebnych dokumentów oraz wgląd do nich, zamówienie samochodu zastępczego - wszystko to zrobimy z pomocą intuicyjnej w obsłudze aplikacji.

- Aplikacja ISS doskonale wpisuje się w strategię LINK4. Konsekwentnie udowadniamy, że ubezpieczenia mogą być proste i zrozumiałe dla wszystkich, a w realizacji tego celu pomagają nam zaawansowane technologie. Wszystko to opiera się na silnych filarach naszych firmowych wartości - Klient, Szacunek i Mistrzostwo - podkreśla prezes LINK4 Agnieszka Wrońska. - Kupując ubezpieczenie, klienci chcą mieć pewność, że w trudnej sytuacji szybko otrzymają od nas potrzebną pomoc. Doświadczenia z procesu likwidacji szkody przekładają się później na satysfakcję klientów, a ona z kolei na ich zaufanie i lojalność, czyli w ubezpieczeniach wartości kluczowe - dodaje prezes LINK4 Agnieszka Wrońska.

Reklama

Czat i łatwa obsługa

Sporą zaletą aplikacji Internetowy Status Szkody pozostaje funkcjonalność. Z obsługą ISS poradzą sobie bowiem nawet osoby, które nie są obeznane w nowoczesnych technologiach, na co dzień nie korzystają z komputerów, a po smartfona sięgają jedynie sporadycznie. Dużym ułatwieniem jest ponadto możliwość nawiązania błyskawicznego kontaktu z Opiekunem Szkody, czyli przydzieloną do naszej sprawy osobą. Rozmowę można odbyć na czacie.

- Czat pozwala dodatkowo przełamać barierę, jaka może się pojawiać między klientami a ubezpieczycielem - bez tytułowania każdej wiadomości "Szanowni Państwo, numer szkody..." itd. To zbędne formalności, w końcu ma być prosto - mówi Ewelina Kamińska-Lonty. Wszystkie dokumenty znajdują się w jednym miejscu, co jest dużym ułatwieniem, bo ISS jest również bardzo prosty w obsłudze. I to jest doceniane. Przykładem może być nasza 70-letnia klientka, która nie umiała pobrać dokumentów z maila, ale wszystkie informacje odnalazła bez problemu w aplikacji ISS, z czego była bardzo zadowolona - dodaje Ewelina Kamińska-Lonty.

Prezentacja partnera

.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy