Reklama

Kia Stinger

Stinger wygląda bardzo rasowo i tak też jeździ - szczególnie dotyczy to wersji GT, pod maską której pracuje silnik 3.3 T-GDI o mocy 370 KM i generujący 510 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To wystarcza, aby auto przyspieszało do 100 km/h w 4,9 s i mogło rozpędzić się do 270 km/h.

Reklama

Oddaj swój głos na ten samochód i wygraj atrakcyjne nagrody.

Odmiana ta seryjnie łączona jest z napędem na wszystkie koła (pozostałe Stingery mają napędzaną tylko tylną oś), ale nie powinno to martwić purystów. Większość mocy i tak trafia na tył, więc Stinger zachowuje charakterystykę auta z napędem na tylną oś, bardzo chętnie zarzucając tyłem w zakrętach, a nawet potrafi driftować! Do kompletu dodać należy jeszcze wektorowanie momentu obrotowego pomiędzy kołami tylnej osi, adaptacyjne zawieszenie, precyzyjny układ kierowniczy i hamulce przygotowane przez Brembo.

Więcej na temat tego modelu przeczytasz TUTAJ, a nasze wrażenia z jazdy nim znajdziesz TUTAJ.


Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje