Reklama

Ford Mustang 2013-

Tegoroczny MotoAs Interii jest wyjątkowy! Z okazji 20-lecia naszego portalu, organizujemy plebiscyt nie na samochód roku, ale na najważniejszy samochód minionych dwóch dekad. I po raz pierwszy w historii głosując w plebiscycie, możesz codziennie wygrać 20 000 złotych! Zostań tym, któremu Interia przekaże 20 000 zł! Oto jeden z dwudziestu kandydatów, na których głos mogą oddać nasi czytelnicy oraz wyjaśnienie, dlaczego jest on wart tego głosu.

Pierwszy Mustang pojawił się na amerykańskich drogach w 1964 roku i z miejsca stał się obiektem pożądania. Mimo tego, by kupić własny egzemplarz w salonie Forda, Europejczycy czekać musieli ponad pół wieku! Czy to Samochód 20-lecia? Zdecyduj już teraz! Oddaj głos i daj sobie szanse na wygranie 20 tys zł. Głosuj!

Reklama

Oczywiście Europa również miała swoje "ponny cary", w postaci chociażby oferowanego w latach 1968-1986 modelu Capri, ale nawet on traktowany był zawsze jako "nagroda pocieszenia". Nie przez przypadek auto nazywano przecież właśnie "europejskim Mustangiem".

51 lat oczekiwania na możliwość oficjalnego zamówienia amerykańskiej legendy z napędem na tył i silnikiem V8 sprawiło, że europejscy nabywcy oszaleli na punkcie współczesnej generacji Mustanga. Chociaż w chwili debiutu klienci ze Starego Kontynentu mieli do wyboru np. cywilizowany 2,3-litrowy silnik EcoBoost (317 KM i 432 Nm) większość i tak - na złość ekologom - decydowała się  5-litrowe V8. Nie ma się jednak czemu dziwić. W momencie debiutu auta mocarny silnik o chwytającym za gardło brzmieniu generował 421 KM mocy i 524 Nm. W połączeniu z niską masą i napędem na tył zapewniało to sprint do setki w 4,8 s!

Nowy Mustang jest solą w oku niemieckich producentów aut sportowych. Samochód aż pięć razy z rzędu zdobywał tytuł najlepiej sprzedającego się sportowego coupe na świecie! Czy to zasługuje na miano MotoAsa? Jeżeli tak, to ZAGŁOSUJ i wygraj 20 000 złotych>>

Warto dodać, że Mustang cieszy się też sporym zainteresowaniem w Polsce. W ubiegłym roku nasz kraj był czwartym pod względem sprzedaży tego modelu w Europie! Trudno się jednak temu dziwić. Cenniki otwiera kwota 225 410 zł i w tej cenie otrzymujemy auto z 450-konnym V8 o pojemności 5.0 l, napędem na tył i ręczną skrzynią biegów! Znacie jakąś ciekawszą alternatywę?

------------------------------------------------

Samochód 20-lecia na 20-lecie Interii!

ZAGŁOSUJ i wygraj 20 000 złotych - kliknij.

Zapraszamy do udziału w 5. edycji plebiscytu MotoAs. Wyjątkowej, bo związanej z 20-leciem Interii. Z tej okazji przedstawiamy 20 modeli samochodów, które budzą emocje, zachwycają swoim wyglądem oraz osiągami. Imponujący rozwój technologii nierzadko wprawia w zdumienie, a legendarne modele wzbudzają sentyment. Bądź z nami! Oddaj głos i zdecyduj, który model jest prawdziwym MotoAsem!

INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje