Co Fiat przygotował na salon w Genewie?

Na stoisku włoskiej marki zobaczymy dobrze znane modele, ale występujące w nowych wersjach.

Zdecydowanie najciekawszym modelem pokazanym przez Włochów będzie 124 Spider S-Design, wyposażony w pakiet elementów opracowanych przez firmę Mopar. Obejmuje pałąk przeciwkapotażowy oraz przednie i tylne lusterka z polerowanej stali. Wygląd uzupełniają 17" felgi aluminiowe o specjalnym designie, trójkolorowy znaczek umieszczony z tyłu oraz czerwone naklejki.

Reklama

124 Spider S-Design oferuje w standardzie: cztery poduszki powietrzne, klimatyzację automatyczną, radio mp3 z portem USB i czterema głośnikami, skórzane fotele i kierownicę, ozdobny pas deski rozdzielczej, tempomat i bezkluczykowy system Keyless Go. Samochód ma również system Active Hood Lift, podwójną końcówkę wydechu i światła przeciwmgielne.

W Genewie zobaczymy także Fiata 500X w wersji S-Design z matowym lakierem oraz miedzianymi elementami, takimi jak listwy boczne, klamki drzwi, wstawki w pasie przednim, obudowa reflektorów tylnych, klamka drzwi bagażnika i obudowy lusterek. Model posiada 18" obręcze kół ozdobione dwukolorowymi akcentami czarnymi i miedzianymi. Oksydowane są także reflektory ksenonowe, nadające 500X dynamiczny i wyjątkowy wygląd, rozpoznawalny na pierwszy rzut oka. Model prezentowany na stoisku to wersja S-Design Cross wyposażona w mocny silnik  1.4 MultiAir o mocy 170 KM ze sportową, automatyczną 9-biegową przekładnią i napędem na cztery koła.

Ciemne elementy odnajdujemy także we wnętrzu, na przykład na desce rozdzielczej występującej w kolorze matowej czerni z logo "500" w miedzianym odcieniu, na tunelu centralnym i na panelach drzwi. Wewnątrz samochodu wyróżnia się specjalna tapicerka S-Design, wykonana z czarnej tkaniny z wzorem w jodełkę z przeszyciami i naszytym logo "500" w miedzianym kolorze.

Kolejną nowością jest Fiat 500 Collezione, dostępny zarówno w wersji hatchback, jak i cabrio. Samochód wyróżnia się stylistycznymi detalami, takimi jak specjalne chromowane wykończenia na zderzaku przednim, masce silnika i obudowach lusterek. W standardzie montowane są 16-calowe felgi aluminiowe, natomiast na zamówienie dostępne są różne kolory nadwozia: dwukolorowa "Primavera" (biało-szara), dwukolorowa "Acquamarina" (biało-zielona) oraz "Avorio Taormina", jako alternatywa do "Bianco Gelato" i do "Blu dipinto di Blu". Wreszcie, elegancję samochodu podkreśla logo "Collezione" pisane kursywą, którego chromowane wykonanie wyróżnia się na pokrywie tylnej, a pas szaro-biało-szary występuje zarówno w samochodach dwukolorowych, jak i jednokolorowych.

Deska rozdzielcza nawiązuje do koloru nadwozia - biała w zestawieniu z dwukolorowym lakierem "Primavera" i zielona w połączeniu z dwukolorową "Acquamariną". Dwukolorowe są również fotele z szarym siedziskiem w paski i górą w kolorze kości słoniowej, z haftowanym na wysokości ramion logo 500. We wnętrzu wyróżnia się haftowane na dywanikach logo "Collezione". Nowy Fiat 500 Collezione oferuje też radio Uconnect, które umożliwia integrację z Apple CarPlay i Android Auto, również na zamówienie dostępna jest wbudowana nawigacja z mapami Tom Tom, 7-calowy ekran TFT, a dla fanów słuchania muzyki w samochodzie - nagłośnienie Beats Audio Hi-Fi. Prezentowany w Genewie samochód to wersja 1.2 o mocy 69 KM i z takim silnikiem będzie dostępny w Polsce.

Na stoisku Fiata zobaczymy także modele z rodziny 500 w wersji Mirror, o których szerzej pisaliśmy TUTAJ.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje