Reklama

Renault z Toyotą, Volvo, BMW i innymi

Firma Renault po raz pierwszy w swojej promocji zastosowała reklamę porównawczą.

Wykorzystano w niej ranking organizacji Euro-NCAP i pokazano gorszą w klasyfikacji bezpieczeństwa konkurencję. Zapytaliśmy przedstawiciela Renaulta o motywy takiego działania oraz o to dlaczego zdecydowano się na wykorzystanie w reklamie cudzych marek.

Chcieliśmy wzmocnić wizerunek marki Renault podkreślając, że Renault jest pod względem bezpieczeństwa absolutnym liderem w branży motoryzacyjnej. Zastosowanie reklamy porównawczej, a tym samym wykorzystanie wizerunku marek konkurencyjnych miało za zadanie uwiarygodnić przekaz -

powiedziała nam Teresa Wielowieyska, szef reklamy Renault Polska.

Reklama

Na potrzeby kampanii agencja Publicis przygotowała dwa filmy reklamowe; 30-sekundowy oraz 10-sekundowy.

Wersja dłuższa spotu została wykorzystana w pierwszej fazie kampanii, natomiast od 8 marca w stacjach telewizyjnych pokazywana jest wersja skrócona, która przedstawia esencję przekazu, komunikując, ze Renault jest liderem w dziedzinie bezpieczeństwa.

Spoty są one emitowane w kilku polskich telewizjach.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: volvo | BMW

Reklama

Wasze komentarze
No hate

Wyrażaj emocje pomagając!

Grupa Interia.pl przeciwstawia się niestosownym i nasyconym nienawiścią komentarzom. Nie zgadzamy się także na szerzenie dezinformacji.

Zachęcamy natomiast do dzielenia się dobrem i wspierania akcji „Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy” na rzecz najmłodszych dotkniętych tragedią wojny. Prosimy o przelewy z dopiskiem „Dzieciom Ukrainy” na konto: ().

Możliwe są również płatności online i przekazywanie wsparcia materialnego. Więcej informacji na stronie: Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy