VW Scirocco II

Prezentujemy auto Marcina, które wspólnie z bratem przerobił w ciągu 4 miesięcy. Seryjny silnik o pojemności 1,6 l. zastąpił silnikiem od VW golfa II o poj. 1,8 GTI. Aby polepszyć osiągi, zastosował filtr powietrza KN, świece Brisk oraz magnetyzer Maksor Sport. Zamontowany na masce wlot powietrza dostarcza stożkowi chłodu, a chromowane elementy silnika dodają mu interesującego wyglądu. Podszybie wykonane zostało ze stali nierdzewnej. Basowy dźwięk daje przerobiony według własnego pomysłu Marcina, ostatni tłumik z końcówkami.


Karoseria przerobiona jest całkowicie. Przód samochodu to pomysł i konstrukcja brata Marcina. Seryjny zderzak zastąpili zderzakiem od VW golfa II, który musieli poszerzyć. Halogeny pochodzą od fiata seicento, natomiast z błotników zniknęły kierunkowskazy. Lampy zostały rozstawione szerzej, a pomiędzy nie wmontowali przerobioną atrapę od toyoty. Z golfa pochodzi też "rzęsa" nad lampami. Progi z BMW3 zostały skrócone i dopasowane. Na progi pod drzwiami Marcin zamontował listwy ze stali nierdzewnej. Z tylnej szyby zniknęła wycieraczka, a poszerzony zderzak również jest od golfa.

Reklama

Wnętrze ? to beżowo-niebiesko-czarna tapicerka, przerobiona ze względu na montaż głośników. Kierownica i gałka zmiany biegów jest firmy Momo. W całkowicie zabudowanym kufrze znalazł się wzmacniacz Concord prod. USA oraz subwoofer Rockford Forgate. Oprócz tego z przodu umieszczono średniotonowe głośniki JBL oraz wysokotonowe Rockford Forgate. Wszystkim steruje JVC?KD-LX-3R.

silnik - 1,8 GTi rzędowy, 8-zaworowy

zawieszenie ? sprężyny Koni 500 zł

felgi - King 15? z oponami 195/50 1000 zł

spojlery na progi 250 zł

zderzaki ? przód i tył + koszt przeróbki 1000 zł

wlot na masce 300 zł

filtr powietrza + świece + magnetyzer 520 zł

kierownica + gałka zmiany biegów 400 zł

* ta informacja pochodzi z magazynu AutoTuning którego najnowszy numer dostępny jest w kioskach

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: silnik | scirocco | Volkswagen
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama