Nissan do jazdy bokiem

Drifting nieatrakcyjnymi pojazdami traci co najmniej połowę ze swojej widowiskowości. Z tym większą przyjemnością witamy takie projekty, jak nissan 200SX, którego sam właściciel nazywa "cukierkiem".

Zdolności do latania bokiem idą tu w parze z rewelacyjnym wyglądem.

Reklama

Kolor biały ostatnio jest bez wątpienia w modzie. Choć do niedawna kojarzył się raczej z bliskowschodnimi krajami płynącymi ropą naftową, obecnie trafił także w gusta Europejczyków.

Nissany 200SX serii S14 w śnieżnobiałym kolorze występują dość rzadko - zwykle paleta barw kończy się na dżinsowym błękicie lub butelkowej zieleni. Tym ciekawiej prezentował się biały nissan Maćka w momencie zakupu.

Zaczął żywot jako wersja S14 (bez "a") z automatyczną skrzynią biegów, a dziś jest to pełnokrwisty driftowóz o wyjątkowym wyglądzie. W stylistyce zaszło sporo zmian: rozbudowany bodykit AutoR pasuje doskonale do charakteru auta, mimo że przedni zderzak jest "jakby" skądś znany. Przy okazji przeprowadzono również kompletną konwersję lamp przednich i tylnych na te z modelu S14a (z przodu węższe, w formie "badlooka"). Od razu zainwestowano także w oświetlenie ksenonowe. Z nadwoziem wyposażonym w nowe zderzaki i progi oraz doskonale widocznym z przodu intercoolerem nissan wygląda jak zawodnik ligi D1, któremu ktoś zerwał naklejki sponsora. Brak spoilera na klapie bagażnika w niczym nie przeszkadza - dociskanie tyłu do podłoża nie jest tak konieczne podczas driftu, jak choćby w czasie wyścigów na 1/4 mili.

Gotowego białego "cukierka" polakierowano kolorem z palety Du Pont. Perłowy odcień raz wpada w beż, raz w błękit, a czasem pozostaje olśniewająco biały.

Osiemnastocalowe, grafitowe felgi Rota P45 (8,5 cala przód, 9,5 cala tył) robią niesamowite wrażenie, zwłaszcza podczas jazdy, gdy widzimy przede wszystkim blask ich polerowanych rantów. Uliczna jazda na niskoprofilowych oponach 225/40 z przodu i 255/35 z tyłu wymaga nieco skupienia w typowym, dziurawym środowisku. Do celów driftu Maciek zakłada jednak bardziej "zwykłe" alufelgi o mniej ostentacyjnym wyglądzie i przede wszystkim mniejszej średnicy.

Dowiedz się więcej na temat: bok | drifting | właściciel | jazdy | nissan

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje