Jest Moc, jest dobrze

Witamy na stronach INTERIA.PLNiestety ostre uderzenie zimy pokrzyżowało zapewne plany wielu z Was, fanów modyfikacji samochodów. Dużo trudniej jest sprawdzać efekty prac na zmrożonych i piekielnie śliskich nawierzchniach, a w garażach i przed nimi naprawdę trudno jest już wysiedzieć. Niskoprofilowe obręcze kół wędrują w workach do piwnic i składzików, natomiast metalowe felgi mają swoje pięć minut. Zawsze łatwiej jest je naprawiać w przypadku nieszczęśliwego zdarzenia - czyli "dobicia" do krawężnika.

Obecnie chcemy polecić Wam dokończenie testu produktów naszych rynkowych gigantów: Forda Mondeo i VW Passata. Ponadto tuning fabryczny w wykonaniu Forda - uważne oględziny Forda Focusa RS, który niedawno wszedł na rynek, a także prezentacja oferty dla ludzi o duszy dziecka - Smart Roadster. Duży techniczny artykuł o tuningu mechanicznym silników autorstwa znanego zapewne wszystkim inż. Leszka Świątka adresowany jest przede wszystkim do tych, którzy chcą wiedzieć coś więcej, niż tylko dlaczego silnik się obraca, a raz w tygodniu trzeba nalać paliwa do baku.

Reklama

W sumie właśnie dla takich ludzi przeznaczony jest cały nasz serwis tuningowy. Wszyscy wiemy, dlaczego Wy, internauci i my, tunerzy znaleźliśmy się właśnie tu. Nikt nie jest w stanie ukryć prawdy. Łączy nas chęć posiadania aut sprawniejszych, szybszych, bardziej dynamicznych i niepowtarzalnych. Samochodów uszytych specjalnie dla nas, na miarę, zgodnie z życzeniem. A chcąc mieć auto inne niż wszyscy, chcielibyśmy aby nam mówiono, że ono piękne i lepsze, a nie brzydkie i głośne. Po prostu chcemy robić dobry tuning naszych ukochanych maszyn - i to wyróżnia nas z otoczenia.

Nikt jednak nie jest Alfą i Omegą (choć niektórzy z Was je posiadają). Każdy potrzebuje pomocy, podpowiedzi, lub chociaż otwartej dyskusji o swoich problemach. I właśnie ten serwis jest dla Was - chcemy pisać o tuningu, o możliwościach, ofertach rynkowych, pułapkach czyhających w zakamarkach warsztatów. Będziemy również testować dla Was różne rozwiązania obecne na rynku, pokazując ich możliwości ale też i wady.

Skupiając wokół siebie ludzi tworzących tuning z pasją mamy nadzieję, że strony te będą żywe, skrojone na miarę Waszych oczekiwań i że znajdziecie tu odpowiedzi na nurtujące Was pytania. Nie będzie pytań bez odpowiedzi.

W tym miejscu chcemy przybliżyć Wam zakładki, które systematyzują serwis, aby w miarę jak będzie się rozwijał, pozostawał przejrzysty i prosty:możliwości - strona traktuje o dostępnych w kraju ofertach modyfikacji pojazdów (także tych zagranicznych, ale możliwych do kupienia w Polsce). Wewnątrz podział na podstrony systematyzuje poszczególne rodzaje tuningu.*/ ?>

- od kuchni - strona pokaże Wam podstawy tuningu. Być może niektóre artykuły okażą się trudne, ale jeżeli przebrniecie przez nie, zrozumiecie tuning od podszewki.

- pralnia/testy - testujemy dla Was niektóre rozwiązania oraz recenzujemy inne. Nie oceniamy niczego doraźnie, prosimy więc o wyrozumiałość - pewne rzeczy wymagają czasu aby je sprawdzić. - odpowiadamy możliwie dokładnie na Wasze najczęściej zadawane pytania, dyskutujecie sami o problemach i pomysłach na tuning.*/ ?>

- Xtrema - rozwiązania ekstremalne w każdej dziedzinie tuningu. Ile da się jeszcze wycisnąć? Jak szybko da się pojechać? Sukcesy i porażki - wczoraj i dzisiaj.

- archiwum - wszystkie artykuły ze stron serwisu.

Ponieważ naszym celem jest nie autoprezentacja stanu wiedzy naszej i naszych przyjaciół, ale raczej tworzenie serwisu odpowiadającego gustom internautów - prosimy o opiniowanie pomysłu na układ stron i dyskutowane tematy.

Zachęcamy wszystkich do odwiedzania naszego FORUM, gdzie liczymy na Wasze uwagi, opinie, pytania i owocne dyskusje.

A póki co - zapraszamy do lektury - i niech moc...

Tomasz Pirowski & V-tech

Dowiedz się więcej na temat: testy | serwis | pytania | tuning

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje