El Muchacho

Wołają na niego Loulou - ma na imię Luis Serge - dla znajomych z ekipy tuningowej - El Muchacho - chłopiec. El Muchacho pochodzi ze Szwajcarii i faktycznie można powiedzieć, że jest jak mały chłopiec - mimo, że traktuje motoryzację śmiertelnie poważnie to samochód w jego rękach jest jak zabawka.


Razem z innymi rozrabiakami motoryzacyjnymi należy do grupy Club Evolution Tuning. Nie jest to bynajmniej klub dyskusyjny, chłopaki mają jeden cel - zmieniać wszystko, co się porusza na czterech kołach.


Pobawimy się?

Przedmiotem zabawy El Muchacho stała się Honda Civic Type R z 2003 roku. Loulou miał ciekawy pomysł na metamorfozę swojego wozu. Podobają mu się samochody zrobione na "gładko", bez niezliczonej ilości gadżetów. Taka też miała być jego Honda. Samochód faktycznie nabrał "ogłady". Wygładzono dach, drzwi, maskę silnika i klapę bagażnika. Tablica rejestracyjna została przesunięta na tylny zderzak.

Reklama

Dodane elementy ospoilerowania zostały ściągnięte ze Stanów od Kalifornijskiej firmy 5 Axis. I tak Civic otrzymał masywny przedni i tylny zderzak, progi z wlotami powietrza i szerokie błotniki tej właśnie firmy. Tylna lotka pozostała oryginalna, przez to, że jest delikatna, pasuje do reszty stylu auta. Najciekawszym akcentem tej stylistycznej zabawy jest brak osłony chłodnicy. Z przodu znajdziemy jedynie delikatny wlot. Zabieg ten radykalnie odmienił wygląd samochodu "en face".

Przednie reflektory opatrzone zostały delikatnymi brewkami, tylne światła natomiast wymieniono na ciekawą propozycję APC 3D. Dzięki nim tył auta wygląda znakomicie. Reflektory zwracają na siebie uwagę niespotykanym designem, szczególnie przy gładkim stylu klapy.

Jeszcze jedną modyfikacją są lusterka. Zamieniono je na karbonowe Creative Carbone RC10. Nowe zwierciadełka wydają się być nieco nieproporcjonalnie małe w stosunku do masywnej bryły auta, choć swoją funkcję spełniają bez zarzutów. Na koniec zabawy przyszła kolej na kolorowanki. Honda dostała nową powłokę lakierniczą w pięknym czerwonym kolorze, który w słońcu potrafi intensywnie błyszczeć. Boki i tył auta zostały udekorowane grafikami, wykonanymi aerografem.


Zabawa nigdy się nie nudzi

Samochód został zaopatrzony w aluminiowe obręcze AWR o rozmiarze 8 x 18". Do tego doszły opony Toyo o wymiarach 215/35/18. Razem, felgi i opony, szczelnie wypełniają przestrzeń w nadkolach. Dzięki zawieszeniu KW Inox Line Honda usiadła 8 cm niżej. W ciągu nieustających zmian nie tylko układ jezdny doczekał się przeróbek ale również wydechowy. Z tyłu Hondy nie da się niezauważyć dwóch wystających "luf". Cały wydech został zmieniony na sportowy. Pojawiła się tam strumienica Inox a na finiszu dwie końcówki w stylu tych motocyklowych.


Music is inside

Wiadomo, że najlepsza zabawa jest przy muzyce. Nie mogło jej więc zabraknąć w samochodzie El Muchacho. Jednostką sterującą systemem jest sprzęt Panasonica, zaopatrzony w 7-calowy ekran z podpiętą zmieniarką CD na 6 płyt - również tej firmy. Do tego dochodzą dwa wzmacniacze jeden od Audisona - VRX6, drugi Rockford Fosgate Punch - 800 a. Drzwi auta zostały naszpikowane głośnikami. Zamontowano tam po cztery 16-centymetrowe basy, jeden głośnik tonów średnich i jeden wysokich - całość produkcji Focala z serii Polyglass. Do Hondy nie ma co zbytnio wpraszać się z dużą ilością bagażu. W bagażniku czeka nas bowiem miła niespodzianka - trzy subwoofery, każdy po 40 cm również Focal Polyglass. Efekt muzyczny - ciekawy.

Wnętrze auta obszyte zostało czarną skórą i czerwoną alcantrą. Czerwone nici nawiązują do wykończenia kierownicy. Obiciami zajęła się specjalistyczna firma tapicerska. Tytanowe pedały Arospeed Titane właściciel założył już sam.

El Muchacho dalej nie daje za wygraną. Teraz maltretuje silnik swojego Civica - dwulitrowy V-Tec, który po zmianach w dolocie i układzie wydechowym wyrażał chęci do dalszej współpracy. Loulou nie ma dość. My natomiast zabieramy zabawki i idziemy do domu!

Artykuł pochodzi z czasopisma "Auto tuning świat" (tekst: hexagon, foto: Małgorzata Wójcik)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: zabawy | firmy | Auta
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy