Duży może więcej!

CFC Hummer to projekt przygotowany przez niemiecką firmę CarFilm Components. W jego tworzenie zaangażowanych było również wiele innych firm produkujących akcesoria tuningowe i sprzęt car audio.

A do modyfikacji Hummera H2 potrzeba było ich naprawdę wiele. Duży przecież może więcej!

Reklama

Przerośnięte ponad przeciętną "terenówki" są rzadkim widokiem na naszych drogach. Szerokość tego samochodu jest niestety nieprzystosowana do szerokości naszych dróg. Przemierzając Polskę Hummerem narażeni bylibyśmy na złorzeczenia innych kierowców i panów z drogówki, bo nasze auto szczelnie wypełniałoby całą szerokość pasa, a nawet znaczną część drogi w przeciwnym kierunku. No chyba, że wybralibyśmy się w ekstremalną podróż po polnych ścieżkach. W takich warunkach auto czułoby się z pewnością jak ryba w wodzie.

Respekt

Póki co Hummery znamy doskonale z telewizji. Są one jednymi z ulubionych aut amerykańskich gwiazd. Różowym, landrynkowym egzemplarzem jeździ na przykład Britney Spears. W tym wydaniu Hummer wygląda jednak, nie oszukujmy się, jak goryl w stroju baletnicy. Do tego auta pasuje raczej styl gangstera niż Barbie. Chrom, przyciemnione szyby, gigantyczne felgi to akcesoria dla niego idealne.

Projekt CFC utrzymany jest właśnie w takim stylu, choć i jego twórcy wykazali się dużym poczuciem humoru. Czarno-żółty lakier nadwozia przypomina wybarwienie stonki i gdyby nie fakt, że są to kolory głównej firmy konstruującej tą wersję Hummera, taka kolorystka byłaby nie do wybaczenia. W połączeniu z zamontowanymi w aucie drzwiami w stylu Lambo tworzy raczej efekt komiczny, a nie budzący respekt. Samochód z uchylonymi skrzydłami wygląda trochę jak startująca stonka z poważną nadwagą.

Ekstra dodatki

Może wystarczy już uszczypliwości i przejdźmy do innych elementów, które uległy modyfikacji w tym "gangsterze". Karbonowa pokrywa kryje potężny silnik o pojemności 6000 ccm, który seryjnie ma 316 KM. Do wyhamowania kolosa, ważącego prawie cztery tony, potrzeba odpowiedniego układu hamulcowego. Tu mamy do czynienia z systemem dostarczonym przez Deltę. Wydech marki Fox zakończony jest czterema rurami o średnicy 70 mm, umieszczonymi po dwie z obu stron samochodu. Po zamontowaniu filtra powietrza K&N i chiptuningu zanotowano przyrost mocy o, bagatela!, 150 KM.

Duże auto o ogromnej mocy musi przemieszczać się na potężnych kołach. Chromowane felgi Lexani model Asanti AF 127 o średnicy 26" obute są w opony Kumho 305/30/26. Błyszczące, srebrne elemnety pojawiaja się również w innych miejscach auta. W oczy rzuca się masywny grill, lusterka boczne i klamki wykonane z chromu.

Dowiedz się więcej na temat: Audio | car | akcesoria | auto | Hummer | Auta | car audio

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje