Coś dla tuningowców

Firma Ulter przygotowała kilka nowości na targi w Poznaniu, gdzie m.in. pokazano tłumik do fiata seicento. Teraz zakup sprężyn do astry coupe to już nie problem. Firma KW Gewindefahrwerke przygotowała odpowiedni pakiet: pierwszy oznaczony symbolem 1 bardziej miękki, natomiast drugi agresywnie twardy. Nowością Bilsteina są zawieszenia gwintowane. Motto: system posiadający właściwości wyczynowego zawieszenia, rodem z rajdów samochodowych, przystosowany do zamontowania w autach seryjnych i do jazdy po ogólnodostępnych drogach. Ulter zaprezentował nowy rodzaj końcówki, która nie była do tej pory produkowana w Polsce. Jajko, bo o nim mowa, o 13 centymetrowej szerokości jest uzupełnieniem bardzo bogatej oferty.

Tłumik do fiata seicento

Firma Ulter przygotowała kilka nowości na targi w Poznaniu, gdzie m.in. pokazano tłumik do fiata seicento. Tłumik jest łatwy w montażu, gdyż posiada odpowiednie mocowania i aby to zrobić, nie musimy fatygować się do specjalistycznego zakładu. Wysoka jakość użytych materiałów sprawia, iż będzie nam służył bezawaryjnie. Warto nadmienić, że produkty Ultera są regularnie badane przez Przemysłowy Instytut Motoryzacji, który wydaje certyfikat jakości B.

Sprężyny do astry coupe

Reklama

Teraz zakup sprężyn do astry coupe to już nie problem. Firma KW Gewindefahrwerke przygotowała odpowiedni pakiet: pierwszy oznaczony symbolem 1 bardziej miękki, natomiast drugi agresywnie twardy. Obydwa rodzaje zawieszeń obniżają auto od 35-75 mm. Wariant drugi zbudowany jest z zawieszenia gwintowanego. Komplety odpowiednio kosztują 1740 DM oraz 2088 DM. W najbliższym czasie zostaną zaprezentowane zawieszenia do alfy 147, mercedesa

C-klasse, seata leona 4 WD TURBO i najnowszego passata. www.gewindefahrwerke.de

Nowe zawieszenia gwintowane Bilsteina

Nowością Bilsteina są zawieszenia gwintowane. Motto: system posiadający właściwości wyczynowego zawieszenia, rodem z rajdów samochodowych, przystosowany do zamontowania w autach seryjnych i do jazdy po ogólnodostępnych drogach. System jest jedyny w swoim rodzaju, gdyż auto zarówno efektownie wygląda, jak też perfekcyjnie się prowadzi. W sprzedaży już są zawieszenia do szerokiej gamy pojazdów.

Nowa końcówka

Ulter zaprezentował nowy rodzaj końcówki, która nie była do tej pory produkowana w Polsce. Jajko, bo o nim mowa, o 13 centymetrowej szerokości jest uzupełnieniem bardzo bogatej oferty. Klienci chcący posiadać takie cacko musieli zamawiać je z zagranicy. Cena w Polsce: 170 zł.

Informacje pochodzą z miesięcznika AutoTuning, którego najnowszy numer znajduje się w sprzedaży.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: mowa | jaja | pakiet | zakup | Poznań | targi | nowości | firma
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy