Zmiana polityki Mitsubishi w USA

Mitsubishi Motors Corporation (MMC) planuje konsolidację i wzmocnienie swoich działań w Ameryce Północnej. Firmy zajmujące się dotychczas sprzedażą, produkcją, finansami oraz pracami badawczo-rozwojowymi stworzą w pierwszym kwartale 2003 roku jedną strukturę organizacyjną pod nazwą Mitsubishi Motors North America (MMNA), odpowiedzialną za rynki USA, Kanady, Meksyku i Puerto Rico.

Mitsubishi Motors Corporation (MMC) planuje konsolidację i wzmocnienie swoich działań w Ameryce Północnej. Firmy zajmujące się dotychczas sprzedażą, produkcją, finansami oraz pracami badawczo-rozwojowymi stworzą w pierwszym kwartale 2003 roku jedną strukturę organizacyjną pod nazwą Mitsubishi Motors North America (MMNA), odpowiedzialną za rynki USA, Kanady, Meksyku i Puerto Rico.

Wprowadzona zostanie także nowa struktura zarządzania oparta o kadrę menedżerską, która dokonała ostatnio przeglądu i restrukturyzacji działań firmy w Stanach Zjednoczonych oraz doprowadziła w ostatnich trzech latach do rekordowego wzrostu sprzedaży i osiągnięcia wysokiego poziomu zysków. Sukces Mitsubishi Motors w USA stał się głównym motorem procesu przemian jakie przechodzi Mitsubishi Motors Corporation.

Na stanowisko prezesa MMNA i dyrektora generalnego zostanie powołany Pierre Gagnon kierujący dotychczas Mitsubishi Motor Sales of America, Inc. (MMSA). Greg O'Neill obejmie funkcję wiceprezesa MMNA oraz prezesa i dyrektora zarządzającego MMSA. Rich Gilligan będzie nadal piastował stanowiska prezesa i dyrektora zarządzającego Mitsubishi Motor Manufacturing of America, Inc. (MMMA).

Reklama

- Ameryka Północna stała się kwitnącym rynkiem dla Mitsubishi Motors i w Japonii postrzegana jest jako bardzo ważny kierunek naszych dalszych inwestycji i rozwoju. Stworzenie jednej struktury organizacyjnej pozwoli na lepszą współpracę w ramach działań Mitsubishi na świecie i jest konsekwencją sukcesu na rynku północnoamerykańskim. Oddaje także potencjał i wagę jaką przywiązujemy do naszych działań w Ameryce Północnej - skomentował plan konsolidacji Rolf Eckrodt, nowy prezes i dyrektor generalny Mitsubishi Motors Corporation.

Projekt zmian strukturalnych zbiega się z bezprecedensowym planem wprowadzenia na rynek w Ameryce Północnej siedmiu nowych modeli samochodów w ciągu trzech lat. Dzięki współpracy z koncernem DaimlerChrysler planowane jest także rozpoczęcie w początkach 2003 roku sprzedaży samochodów Mitsubishi w Meksyku.

Mitsubishi Motors Corporation oczekuje, że wprowadzenie skonsolidowanej struktury organizacyjnej w USA przyniesie znaczące korzyści w kontekście wprowadzania strategii wzrostu. Pozwoli umocnić pozycję firmy i jej konkurencyjność. Zapewni również rozwój i produkcję samochodów zgodnych z oczekiwaniami klientów.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firmy | mitsubishi motors | Mitsubishi | USA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy