Volvo kupisz w Internecie. Salony idą w odstawkę!

Volvo otwiera się na nowe technologie. Tym razem nie chodzi jednak o rewolucyjne rozwiązania w zakresie ochrony pasażerów przed skutkami wypadków, lecz próbę pozyskania nowych klientów.

Alain Visser - dyrektor sprzedaży szwedzkiej marki - w wywiadzie udzielonym Agencji Reuters zdradził, że firma planuje wyjść ze swoją ofertą do klientów internetowych. Niewykluczone, że na taką decyzję wpływ miało ciepłe przyjęcie nowego XC90. Po premierze auta, aż 1927 zamówień na ten model spłynęło do Volvo za pośrednictwem Internetu.

Visser chce, by - niezależnie od rynku - wszystkie modele z portfolio szwedzkiego producenta, można było zamawiać za pośrednictwem serwisów internetowych. Szef sprzedaży uspokaja jednak, że nowa strategia nie jest wymierzona w dealerów. Chodzi jedynie o to, by przyciągnąć do marki osoby, które z różnych powodów nie mogą sobie pozwolić na wizytę u autoryzowanego przedstawiciela handlowego.

Reklama

Co ciekawe, Szwedzi planują jednocześnie zmniejszyć nakłady na promocję. Jednym z pomysłów jest rzadsza obecność marki na targach motoryzacyjnych. Najnowsze plany zakładają, że - w danym regionie - firma prezentować będzie swoją ofertę wyłącznie na jednym dużym salonie samochodowym rocznie.

Jak myślicie, czy taka strategia przyniesie Volvo korzyści?

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy