"Ukryte" światło stopu.

Hella opracowała nowe zespolone lampy tylne oparte na technice diod świetlnych do standardowej wersji nowego range rovera (o samochodzie tym pisaliśmy już 8 listopada ubr, 22 listopada ubr i 6 marca br). Za gładką szybą światła znajdują się po dwa okrągłe moduły świetlne w kolorach żółtym i czerwonym (dla świateł pozycyjnych i tylnych przeciwmgłowych). Funkcja czerwonego światła stopu ukryta jest w żółtej lampie kierunkowskazu: gdy kierowca naciska na pedał hamulca, po 19 diod świetlnych LED ułożonych jak plaster miodu, umieszczonych pośrodku lamp kierunkowskazów, wytwarza czerwone światło stopu. Potężne, wysokowydajne czerwone diody LED wytwarzają tak dużą ilość światła, że przepisowe czerwone światło stopu bez przeszkód przenika przez żółty klosz lampy.

Za diodami umieszczona jest 21-watowa żarówka, niewidoczna z zewnątrz. Po włączeniu kierunkowskazu oświetla ona okrągły odbłyśnik o szerokości około 20 mm, umieszczony jak pierścień wokół diodowego światła stopu. Oznacza to, że nawet przy naciśniętym pedale hamulca światło kierunkowskazu nie może zostać przeoczone.

Poza światłami zespolonymi, Hella dostarcza dla nowego range rovera także światło cofania oraz centralne światło stopu. Także kompletne oświetlenie wnętrza pochodzi z Helli. Wszystkie elementy oświetleniowe dla Range Rovera są produkowane w zakładach w Banbury w Anglii.

Tutaj foto-galeria nowego range-rovera.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: czerwone światło | lampy | światła | światło
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy