Toyota Hilux Selection. Z bogatym wyposażeniem

Debiut Mercedesa klasy X może wprowadzić spore zamieszanie na rynku pickupów. O klientów tego segmentu, poszukujących samochodu aspirującego do klasy premium, powalczyć chce również Toyota.

Model Hilux otrzymał właśnie nową, najwyższą wersję wyposażenia o nazwie Selection. Samochód w tej wersji kosztuje 179 880 zł w odmianie z ręczną i 184 880 zł w wersji z automatyczną skrzynią biegów.

W wersji Selection do wyboru są trzy odmiany kolorystyczne z czarnymi elementami ozdobnymi: biała Selection Pure, czerwona Selection Passion i niebieska Selection Sapphire. Czarne okleiny pojawiły się na masce, grillu, lusterkach bocznych, dachu i tylnej klapie skrzyni. W tym samym kolorze wykończone jest także orurowanie przedniego grilla i przestrzeni ładunkowej, zaś metalowe stopnie boczne ozdobiono czarnymi nakładkami.

Reklama

Hilux Selection wyposażony jest w światła przednie i do jazdy dziennej LED, specjalne dodatkowe lampy na dachu (w technologii LED Lazer) oraz aluminiową osłonę silnika o grubości 5 mm. Wnętrze skrzyni zostało pokryte warstwą ochronną TOFF-ART. Standardem są też 18-calowe czarne felgi aluminiowe o 6 ramionach z polerowanymi krawędziami.

We wnętrzu znajdziemy m.in. kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,2 cala umieszczony między zegarami, system multimedialny Toyota Touch 2 z 7-calowym ekranem dotykowym (z bluetooth), automatyczną klimatyzację i tempomat. Standardem są również wykończone skórą kierownica i gałka zmiany biegów, podgrzewane przednie fotele i chłodzony schowek. Samochód wyposażony jest też m.in. w system wspomagający zjazd ze wzniesienia (DAC) i kamerę cofania.

W tej odmianie standardem jest też pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense. W jego skład wchodzą: układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) z systemem wykrywania pieszych (PD), układ ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDA), układ rozpoznawania znaków drogowych (RSA) oraz układ wykrywania zmęczenia kierowcy (SWS).

Toyota Hilux Selection oferowana jest z podwójną kabiną i silnikiem 2,4 l D-4D o mocy 150 KM. Do wyboru są manualna lub automatyczna skrzynia biegów o 6 przełożeniach. W wersji z przekładnią automatyczną samochód rozpędza się do 100 km/h w 12,8 s i osiąga maksymalną prędkość 170 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi 7,2 l/100 km. Toyota Hilux jako jeden z niewielu pick-upów w Europie spełnia normę emisji spalin Euro 6.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy