To już nie seat. To cupra

To już nie seat. To cupra. Zyskuje własną tożsamość i staje się niezależną marką

Logo Cupra nawiązuje do plemiennych tradycji, podkreślając elitarny charakter marki. Dwa połączone ze sobą światła led-owe to ukłon zarówno w stronę historii Seata, jak i przyszłości Cupra.

- Ambitnym celem dla marki CUPRA jest podwojenie sprzedaży w ciągu najbliższych 4-5 lat, przy koncentracji naszego modelu biznesowego na czterech głównych filarach: dystrybucji, partnerstwach, wyścigach i produktach - podkreśla Wayne Griffiths, Wiceprezes Seata ds. sprzedaży i marketingu.

Pierwszym  modelem  marki będzie cupra ateca. 

- Cupra ateca oferuje wszechstronność, jakiej nie proponuje żaden inny model. To wyjątkowe auto w swoim segmencie, wyposażone w silnik o mocy 300 KM, napęd na cztery koła oraz 7-biegową skrzynię DSG. Jest najlepszym przykładem równowagi pomiędzy sportowym charakterem, a przyjemnością za kierownicą i łatwością prowadzenia na co dzień - mówi dr Matthias Rabe, Wiceprezes SEAT-a ds. badań i rozwoju.

Nowy silnik TSI  2.0 TSI oferuje moc 300 KM (221 kW). Współpracuje on z nową 7-stopniową skrzynią biegów DSG, która została specjalnie ulepszona, aby oferować sportową obsługę, a jednocześnie płynniejsze i bardziej precyzyjne przełożenia.

Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy