Też wolisz napęd na tył? Ma on wyróżniać... Alfy Romeo!

Wygląda na to, że Alfa Romeo znalazła dla siebie obiecującą rynkowa lukę. Niewykluczone, że nowe wcielenie kompaktowej Giulietty otrzyma napęd na tylne koła!

Alberto Dillilo - jeden z projektantów odpowiedzialnych za kształty kolejnej generacji Giulietty - ujawnił informacje, które zelektryzowały fanów włoskiej marki. Jego zdaniem Giulietta zbudowana zostanie w oparciu o skróconą platformę tylnonapędowego modelu Giulia. Dillilo unikał odpowiedzi na zadane wprost pytanie o to, czy samochód otrzyma klasyczny napęd RWD. Wymijająco zasugerował jednak, że "jest to technicznie możliwe".

Byłby to naprawdę duży wyróżnik w klasie kompaktowej. Obecnie możemy co prawda kupić BMW serii 1, w którym moc trafia na tylne koła, ale już teraz wiemy, że kolejna generacja tego modelu otrzyma napęd na przód.

Reklama

Powrót do napędu na tylną oś, zapoczątkowany przez nową Giulię, pomóc ma zdystansować ofertę marki od pojazdów z logiem Fiata. Oprócz tego, w najbliższym czasie, w ofercie Alfy Romeo pojawić się też mają nowe, benzynowe, czterocylindrowe jednostki napędowe o mocach od 110 KM do 330 KM. Konstruktorzy - najprawdopodobniej - pracują też nad nową generacją czterocylindrowego diesla.

Zupełnie nowa Giulietta trafić ma do salonów Alfy Romeo w 2017 roku.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Alfa Romeo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy