Teraz albo nigdy

Fiat w Polsce ogłasza strategię o nazwie "Teraz albo nigdy!"

Spotkanie dziennikarzy motoryzacyjnych w Kielcach z szefostwem Fiata Auto Poland zdominowała... panda. To wprowadzenie do sprzedaży wersji 100 HP było jednym z tematów konferencji prasowej dyrektora handlowego Fiata Auto Poland Wojciecha Halarewicza i jego współpracowników.

Reklama

Podczas kieleckiej konferencji dowiedzieliśmy się, że od 2003 roku do października br. wyprodukowano już 775 533 pand, że najlepiej sprzedającym się we Włoszech samochodem terenowym jest... panda 4x4 (75 tys.), że fabryka w Tychach, gdzie wytwarza się panda została pierwszym polskim przedsiębiorstwem, który zakwalifikował się do finału Europejskiej Nagrody Jakości i że wkrótce nastąpi tam poważny wzrost zatrudnienia. Dlaczego? Bo niebawem ruszy w Tychach produkcja nowego samochodu, nowej "500".

M.in. ten samochód ma stać się atutem w nowej strategii Fiata w Polsce, która brzmi: "teraz albo nigdy". Chcemy zmienić wizerunek Fiata w Polsce - powiedział Wojciech Halarewicz. Cztery nowe samochody i nowe pomysły na sprzedaż mają spowodować w 2007 roku wzrost udziału w rynku włoskiego koncernu. Pomóc ma w tym profesjonalny zespół rajdowy (z punto Super 2000), ale przede wszystkim nowe auta: wspomniana "500", bravolinea (kliknij w ich nazwy, a dowiesz się wszystkiego o tych samochodach).

Czy "atak" Fiata się powiedzie? O tym przekonamy sie za rok.

Dowiedz się więcej na temat: Fiata | Panda | fiat

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje