Tata Fiata

Fiat oraz Tata Motors podpisały porozumienie o współpracy dotyczące udostępnienia sieci dealerskiej i sprzedaży samochodów marki Fiat przez wybrane punkty sprzedaży Tata na terenie Indii. Tata Motors będzie zarządzać marketingiem i dystrybucją samochodów marki Fiat.

W wyniku porozumienia od marca 2006 w sieci dealerskiej Tata dostępne będą - obok gamy produktów Tata - niektóre modele marki Fiat wraz z obsługą i sprzedażą części zamiennych. Dealerzy oznaczą swoje punkty sprzedaży nowym logo Fiata, które zostanie wyeksponowane obok logo Tata.

To porozumienie jest pierwszym rezultatem wspólnej działalności zapoczątkowanej po podpisaniu listu intencyjnego pomiędzy Fiatem i Tata Motors we wrześniu 2005.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Tata | Fiat | Fiata
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama