Serwisy Opla dostępne są również "zdalnie"

Dealerzy Opla pozostają dostępni dla swoich klientów. W celu zapewnienia bezpieczeństwa, w autoryzowanych salonach sprzedaży oraz serwisach marki wprowadzono niezbędne środki ostrożności oraz dodatkowe procedury higieniczne.

Większość spraw można załatwić teraz zdalnie, bez wychodzenia z domu. W Wirtualnym Salonie Opla można zapoznać się z bieżącą ofertą, wyszukać samochody dostępne od ręki, skontaktować się z wybranym konsultantem za pomocą specjalnej wyszukiwarki oraz w zdalny sposób zapoznać się z samochodem, m.in. za pomocą aplikacji takich jak Messenger, Skype czy WhatsApp.

Dostępne dla klientów są również autoryzowane serwisy Opla. Klienci mogą umówić wizytę serwisową telefonicznie, mailowo lub za pomocą aplikacji "myOpel". W serwisie można m.in. wykonać przeglądy, niezbędne naprawy lub ocenę szkód. Dostawa części zamiennych jest zapewniona, więc wszystkie czynności serwisowe można wykonać z użyciem oryginalnych części Opla.

Reklama

Ponadto, aby zapewnić sprawne funkcjonowanie pojazdu, można przeprowadzić kontrolę samochodu po zimie, a także wykonać takie czynności jak wymiana wycieraczek czy zamiana opon na letnie. Wymiana oleju wraz z filtrem jest obecnie oferowana w sezonowej cenie promocyjnej. Teraz, można również zdalnie zawrzeć umowę FlexCare, zapewniając dodatkową ochronę pogwarancyjną dla swojego pojazdu. W większości punktów dostępna jest także usługa serwisowa door-to-door.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy