Powrót Lublina

Po 8-miesięcznej przerwie w Lublinie wznowiona została produkcja samochodów dostawczych. Stało się to możliwe dzi?ęki inicjatywie Wytwórni Silników Wysokoprężnych Andoria Andrychów, która podpisała stosowne umowy z syndykiem Masy Upadłości Daewoo Motor Polska oraz bankami. Uruchomienie montażu było możliwe dzęki kredytowi udzielonemu przez Kredyt Bank oddział w Lublinie. W niespełna miesiąc od uzyskania kredytu uruchomiono produkcję samochodów.

Po 8-miesięcznej przerwie w Lublinie wznowiona została produkcja samochodów dostawczych. Stało się to możliwe dzi?ęki inicjatywie Wytwórni Silników Wysokoprężnych Andoria Andrychów, która podpisała stosowne umowy z syndykiem Masy Upadłości Daewoo Motor Polska oraz bankami.
Uruchomienie montażu było możliwe dzęki kredytowi udzielonemu przez Kredyt Bank oddział w Lublinie. W niespełna miesiąc od uzyskania kredytu uruchomiono produkcję samochodów.

Zatrudniono 400 osób, byłych pracowników DMP, doświadczonych w branży motoryzacyjnej. Odbudowano współpracę z zakładami kooperującymi, co również zapewniło kilkaset miejsc pracy. Nadal więc 90 procent komponentów używanych do produkcji samochodów pochodzi z polskich fabryk.

Plany zakładają produkcję ponad 3000 samochodów lublin rocznie. Tą wielkość wyznaczają: próg rentowności i opłacalności przedsięwzięcia, a także ilość zamówień złożonych przez dealerów współpracujących z Andorią.

Samochody lublin od 2 kwietnia br. mają nowy znaczek na masce, ale nie zmieniła si?ę oferta sprzedaży Andorii Mot. Firma proponuje te same wersje samochodów, nie zmieniły się również ich ceny. Przykładowo, podstawowa wersja lublina 3 - podwozie 2,9 t kosztuje 36 000 zł netto, wersja kombi - 47 600 zł, furgon - 39 300 zł, a furgon 3,5 t - 47 900 zł.

Reklama

Lubliny wyposażone są w andrychowski silnik EURO II 4CT90. W trakcie uzyskiwania certyfikatu jest silnik EURO III. Planuje się, że jeszcze w tym roku będzie on montowany w samochodach na eksport.

Samochód lublin 3 ma wciąż swoje atuty handlowe. Nie jest wprawdzie konstrukcją najnowszą, ale był stale modernizowany, dzięki czemu może nadal konkurować ze średniej klasy pojazdami segmentu MCV.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Lublin | produkcja samochodów
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy