Polacy chętniej kupują Suzuki

Samochody Suzuki znajdują na polskim rynku coraz większą liczbę nabywców.

Japońska marka sprzedała w październiku 690 aut, co stanowi wzrosty o 14,24% w porównaniu z październikiem 2010 r. (604 sztuk).

W ciągu pierwszych 10 miesięcy tego roku Suzuki sprzedało 6 030 sztuk samochodów, co oznacza wzrost o 6,65% w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego (5 654 sztuki).

Dobre wyniki sprzedaży uplasowały markę w pierwszej trójce producentów japońskich na rynku polskim.

Największą popularnością cieszą się miejskie modele. Liderem na rynku polskim pozostaje swift. Standardowo wyposażony jest w 7 poduszek powietrznych i system ESP, dzięki czemu może się pochwalić najlepszym, 5-gwiazdkowym wynikiem w testach bezpieczeństwa NCAP. Od początku roku swift znalazł już 2 003 nabywców, co oznacza wzrost aż o 56,73% (w porównaniu do tego samego okresu z 2010 roku uzyskał on wynik : 1 278 sztuk).

Reklama

Sprzedaż splasha wzrosła o 66,47% (556 sztuk w 2011 roku w porównaniu do 334 sztuk w 2010 roku).

Skumulowana sprzedaż roczna najmniejszego modelu alto wyniosła na koniec października 654 sztuk, co stanowi wzrost o 11.99% w porównaniu z 2010r. (584 sztuk).

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy