Oświadczenie firmy Mercedes-Benz Sosnowiec Sp. z o.o.

Oświadczenie firmy Mercedes-Benz Sosnowiec Sp. z o.o., w sprawie samochodu Mercedes-Benz Klasy E 55 AMG leasingowanego przez Go Mobile.

Oświadczenie firmy Mercedes-Benz Sosnowiec Sp. z o.o., w sprawie samochodu Mercedes-Benz Klasy E 55 AMG leasingowanego przez Go Mobile.

W kwietniu 2004 roku firma Go Mobile wyleasingowała w DaimlerChrysler Services Leasing samochód marki Mercedes-Benz Klasy E 55 AMG (w homologacji ciężarowej).

11 stycznia 2005 r. Klient zgłosił telefonicznie awarię systemu SBC. Samochód trafił do serwisu, a Klientowi wydano samochód zastępczy. Naprawa została dokonana zgodnie z procedurami oraz zaleceniami działów doradztwa technicznego DaimlerChrysler Automotive Polska. Po dokonaniu naprawy Klient odmówił odbioru auta i zażądał "zadośćuczynienia".

W odpowiedzi przedstawiono Klientowi propozycję wymiany komercyjnej pojazdu. Propozycji tej Klient nie przyjął. 1 kwietnia ubr. Mercedes-Benz Sosnowiec zaproponował Klientowi kolejne rozwiązanie: zwrot wszelkich kosztów poniesionych w związku z finansowaniem ww. pojazdu oraz przejęcie pojazdu. W odpowiedzi Klient rozszerzył swoje roszczenia o zwrot kosztów finansowania drugiego leasingowanego pojazdu, Mercedes-Benz Klasy E 320 CDI w homologacji ciężarowej (również leasingowany w DaimlerChrysler Services Leasing). Mercedes-Benz Sosnowiec uznał te roszczenia za bezzasadne.

Reklama

17 sierpnia ubr. Klient zgłosił awarię pojazdu Mercedes-Benz E 320 CDI twierdząc, że podobnie jak w poprzednim samochodzie wystąpiła w nim usterka systemu SBC. Klient otrzymał kolejne auto zastępcze. Jak się okazało, przyczyną awarii było rozładowanie się akumulatora, a nie usterka systemu SBC. Samochód został naprawiony, ale tak jak poprzednio, Klient odmówił odbioru pojazdu z serwisu.

Nasze stanowisko: Mercedes-Benz Sosnowiec Sp. z o.o. ubolewa z powodu zaistniałej sytuacji oraz ewentualnych niedogodności, jakie mogły powstać dla Klienta z tytułu użytkowania samochodu E 55 AMG i zapewnia, że auto znajduje się obecnie w nienagannym stanie gotowe do odbioru. Jednocześnie, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klienta i w ramach polityki "dobrej woli" podtrzymuje ofertę zwrotu wszystkich rat laesingowych w okresie od kwietnia 2004 do kwietnia 2005 i przejęcie samochodu Mercedes-Benz Klasa E 55 AMG.

Jednocześnie firma informuje, że od chwili rozpoczęcia napraw obu pojazdów, będących przedmiotem powyższej sprawy, klient użytkował dwa samochody zastępcze (na koszt Mercedes-Benz Sosnowiec). Jeden z samochodów zastępczych został zwrócony przez Klienta w dniu 25 stycznia 2006 roku, drugi - w dniu 29 stycznia 2006 roku.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy