O 35% więcej nissanów

Do końca ubiegłego roku Nissan Poland sprzedał 50 861 pojazdów, a do końca marca 2001 już 52 290 samochodów marki Nissan. W zestawieniu uwzględniono wszystkie auta sprzedane w oficjalnej sieci dystrybucji Nissana.

Jest to sukces firmy, której udziału na rynku zwiększył się w 2000 roku aż o 35% w porównaniu do poprzedniego roku. Tym samym wysunęła się na drugą pozycję pośród japońskich producentów obecnych na rynku polskim. W 2000 roku Nissan zajął 13 miejsce wśród importerów i producentów samochodów oraz 12 miejsce na rynku samochodów osobowych.

Reklama

Między 1983 a 1990 rokiem pojazdy Nissana były dostępne w salonach Polmot-u. Od 1991 roku, czyli od powstania firmy Nissan Poland Ltd., auta tej marki można kupić w autoryzowanych punktach dealerskich Nissana.

Obecnie sieć dystrybucyjna na terenie kraju składa się z 41 autoryzowanych punktów sprzedaży, a 39 z nich oznakowano zgodnie z wymogami Network 2000. Projekt ma na celu modernizację i unowocześnienie punktów dealerskich. Wygląd funkcjonalnych, estetycznych i dobrze oznakowanych salonów Nissana ma podkreślać wysoką jakość oferowanych produktów.

Dowiedz się więcej na temat: Auta | firmy | nissan

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje