Nowy Ignis do dzieła!

W ubiegłym roku firma Suzuki Motor Poland odnotowała ponad 13% wzrost sprzedaży swoich samochodów w ujęciu ilościowym. Rynkowy sukces odniósł zmodernizowany model Grand Vitara, zaprezentowany wraz z cenami w lutym 2003 r.

Do końca roku sprzedano w Polsce łącznie 712 sztuk wszystkich wersji tego modelu. Dzięki temu Suzuki znalazło się na trzeciej pozycji wśród dystrybutorów samochodów terenowych w Polsce. W tej kategorii Suzuki wyprzedzają jedynie Honda i Toyota.

Reklama

W 2004 roku Suzuki planuje wprowadzenie na polski rynek kilku nowych modeli samochodów, które uzupełnią segment małych i średnich oraz wzbogacą ofertę aut terenowych. Pierwszym z nich jest produkowany na Węgrzech Ignis, którego wersja rajdowa zdążyła już osiągnąć pewne sukcesy w klasie JWRC.

Ten wielozadaniowy samochód, który łączy w sobie cechy auta miejskiego i rodzinnego, spotkał się już z bardzo dobrym przyjęciem na innych rynkach europejskich. Pozostałe samochody Suzuki wprowadzane w bieżącym roku na polski rynek to WagonR+ z nowym silnikiem 1.3 o mocy 93 KM, Alto, Grand Vitara 1.6 z nadwoziem trzydrzwiowym oraz Liana. W 2004 roku Suzuki Motor Poland zamierza również wprowadzić na polski rynek 6 nowych modeli motocykli Suzuki: GS500F, V-Strom 650, Burgman 650 Executive, GSX-R600, GSX-R750 oraz Marauder 1600.

Harumichi Uto, prezes Suzuki Motor Poland powiedział: - Pozytywne zmiany w Polsce mogą już w roku 2004 przynieść znaczący wzrost rynku. Wychodzimy naprzeciw tym przemianom. W związku z nowymi regulacjami (Block Exemption) Suzuki Motor Poland podjęło decyzję o wyborze wyłącznościowego systemu sprzedaży i od początku bieżącego roku rozpoczęło wdrażanie zmian wewnątrz swojej sieci. Działania te dadzą dealerom Suzuki pewną pozycję w stosunku do konkurencji rynkowej. System wyłącznościowy będzie korzystny dla klientów firmy, a równocześnie zabezpieczy jej partnerów przed silną konkurencją ze strony rozwiniętych rynków państw zachodnich.

Dowiedz się więcej na temat: Grand | dzieła | motor | suzuki

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje