Nowości Daewoo nie dla Polski?

Daewoo ponownie rozpoczyna ekspansję na rynki Europy Zachodniej. Już we wrześniu firma wprowadza do sprzedaży samochód wielkości VW Polo - Kalos. Auto o długości 3,88 m charakteryzuje się wysokim nadwoziem - 1,49 m. Do napędu posłuży silnik o pojemności 1,4 l i mocy 83 KM. Auto z bogatym wyposażeniem standardowym ma kosztować w Niemczech poniżej 10 tys. euro.

Daewoo ponownie rozpoczyna ekspansję na rynki Europy Zachodniej. Już we wrześniu firma wprowadza do sprzedaży samochód wielkości VW Polo - Kalos. Auto o długości 3,88 m charakteryzuje się wysokim nadwoziem - 1,49 m. Do napędu posłuży silnik o pojemności 1,4 l i mocy 83 KM. Auto z bogatym wyposażeniem standardowym ma kosztować w Niemczech poniżej 10 tys. euro.

Jeszcze tegorocznej zimy wprowadzony zostanie do sprzedaży następca Leganzy - Evanda, a w następnym roku pojawi się następca Nubiry oraz Matiz z silnikiem 1,0 l. Z pomocą GM (właściciela Daewoo), firma chce w przyszłości sprzedawać w Europie 200 tys. samochodów rocznie. Nic nie wiadomo o kalendarzu nowości Daewoo na polskim rynku.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Nie wiadomo | firma | następca | auto | nowości | Daewoo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama