Nowe logo KIA. Koncern chce być liderem branży motoryzacyjnej

Kia zaprezentowała nowe logo, które ma symbolizować transformację oraz nowe cele. Przypomina odręczny podpis.

Logo zostało zaprezentowane podczas pokazu pirotechnicznego nad miastem Incheon w Korei. 303 drony wystrzeliły setki fajerwerków podczas synchronicznego pokazu, który zapoczątkował nową erę marki Kia. Przy okazji został ustanowiony rekord Guinnessa w kategorii "liczby dronów, wykorzystanych do pokazu fajerwerków".

"Nowe logo Kia odzwierciedla dążenie marki do tego, aby zostać liderem zmian oraz innowacji" - powiedział Ho Sung Song, prezes i dyrektor generalny Kia. "Branża motoryzacyjna przeżywa okres gwałtownych przemian, które Kia zarówno kształtuje, jak i dostosowuje się do nich. Nowe logo jest wyrazem naszego pragnienia do inspirowania klientów w miarę, jak zmieniają się ich potrzeby w zakresie mobilności, a także naszych pracowników, aby potrafili sprostać wyzwaniom, przed którymi stoimy w szybko zmieniającej się branży".

Reklama

Wprowadzenie nowego logo wynika z długoterminowej strategii biznesowej  o nazwie "Plan S" (gdzie "S" jest skrótem od słowa Shift, oznaczającego - w wolnym tłumaczeniu  - zmianę),  zaprezentowanej w 2020 roku. Wynika z niej, między innymi, że Kia ma ambicję być jednym z liderów branży motoryzacyjnej na świecie.

Aby to osiągnąć, marka koncentruje się na popularyzacji samochodów elektrycznych oraz na wprowadzeniu szerokiej gamy usług związanych z mobilnością. Kia zamierza dostosować swoje pojazdy i usługi do potrzeb nawet małych grup klientów, a także do specyfiki poszczególnych regionów.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy