Nowa fabryka w Bielsku

W 2003 roku w Bielsku w firmie PowerTrain należącej do Fiata i General Motors uruchomiona zostanie produkcja najnowszej generacji silników wysokoprężnych z bezpośrednim wtryskiem o pojemności 1.25 litra. Cała inwestycja, która rozpoczeła sie pod koniec ubiegłego roku pochłonie ponad 300 mln euro. Roczna produkcja nowych silników, które mają być wytwarzane w nowej fabryce ma wynosić ok. 500 tys. sztuk.

W 2003 roku w Bielsku w firmie PowerTrain należącej do Fiata i General Motors uruchomiona zostanie produkcja najnowszej generacji silników wysokoprężnych z bezpośrednim wtryskiem o pojemności 1.25 litra. Cała inwestycja, która rozpoczeła sie pod koniec ubiegłego roku  pochłonie ponad 300 mln euro. Roczna produkcja nowych silników, które mają być wytwarzane w nowej fabryce ma wynosić ok. 500 tys. sztuk.

Nowy silnik, który przede wszystkim zaspakajał będzie potrzeby eksportowe, sprzedawany będzie do zakładów Fiata i General Motors (marki Alfa Romeo, Buick, Cadillac, Chevrolet, Fiat, Lancia, Opel, Saab, Saturn oraz Vauxhall).

Nie wyklucza się jednak innych odbiorców spoza grupy macierzystych firm. Nie jest tajemnicą, że silnik ten trafi także do następcy seicento, którego produkcja zapowiadana jest na 2003 roku. Spółka będzie również oferować swoje wyroby innym producentom motoryzacyjnym spoza Grupy Fiat Auto i General Motors.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Fiata | fabryka | silnik | General Motors
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy