Lubliny do serwisu

Firma Daewoo Motor Polska rozpoczęła akcję serwisową dostawczych samochodów Lublin I. Powodem podjęcia tych działań było wykrycie wady konstrukcyjnej dźwigni zwrotnicy drążka podłużnego w autach wyposażonych w hamulce bębnowe. W późniejszych wersjach (Lublin II i 3) wprowadzono inne rozwiązanie hamulców, dźwigni zwrotnicy oraz połączeń, wobec czego omawiany problem w tych modelach nie występuje.

Firma Daewoo Motor Polska rozpoczęła akcję serwisową dostawczych samochodów Lublin I. Powodem podjęcia tych działań było wykrycie wady konstrukcyjnej dźwigni zwrotnicy drążka podłużnego w autach wyposażonych w hamulce bębnowe. W późniejszych wersjach (Lublin II i 3) wprowadzono inne rozwiązanie hamulców, dźwigni zwrotnicy oraz połączeń, wobec czego omawiany problem w tych modelach nie występuje.

Przedstawiciele Daewoo uważają, że uszkodzenie dźwigni zwrotnicy może być spowodowane przeciążeniem samochodu, niestarannym konserwowaniem elementów zawieszenia, a także złym stanem technicznym polskich dróg. W początkowej fazie uszkodzenia dźwigni są prawie niedostrzegalne, ale pojawiające się mikropęknięcia mogą z upływem czasu powiększać się, stwarzając niebezpieczeństwo awarii.

Akcja, która prowadzona jest w 120 wytypowanych stacjach na terenie całego kraju potrwa do 31 października. Wymiana wadliwej dźwigni wymieniana jest na koszt producenta.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Lublin | Daewoo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy