Krótki film o... samochodach

DaimlerChrysler zatrudnił holywoodzkiego reżysera, Rolanda Emmericha, by ten zrealizował wyjątkową reklamę telewizyjną pod nazwą "Nieograniczone Możliwości". Jest to pierwsza reklama telewizyjna w karierze Emmericha, ale prezentuje się bardzo ciekawie. Materiał został nakręcony na Wielkim Słonym Jeziorze w stanie Utah, a głównymi bohaterami filmu jest ponad 40 samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych spod szyldu DaimlerChryslera. 60-sekundowy film przedstawia bogatą gamę pojazdów koncernu, od małego, dwuosobowego smarta, aż po 45-tonową ciężarówkę Freightliner Century Class.

Krótki film jest jednym z elementów nowej kampanii reklamowej, którą DaimlerChrysler rozpoczął w październiku na rynkach całego niemal globu. Roland Emmerich jest cenionym reżyserem. Do jego najgłośniejszych filmów należą "Patriota", "Godzilla" i "Dzień Niepodległości". Sam ocenia swój udział w reklamie DaimlerChrysler za udany i uważa, że idea całego przedsięwzięcia jest kreatywna i oryginalna. Najtrudniejsze, zdaniem reżysera, było wywołanie emocji u odbiorcy w tak krótkim czasie. Przypomnijmy, że film reklamowy trwa zaledwie 60 sekund.

Reklama będzie emitowana od końca listopada w telewizyjnych kanałach i w salach kinowych na całym świecie. Największy nacisk DaimlerChrysler położył na rynki Ameryki, Azji i Europy.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: krótka | reklama | film
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy