Jesteś wierny marce?

Toyota przed Lexusem i Chevroletem - tak wygląda czołówka rankingu lojalności wobec marki opracowanego na podstawie badań przeprowadzonych w USA przez firmę J.D. Power and Associates.

Aż 60.6 proc. osób kupujących samochody Toyoty jest zadowolonych z zakupu i zamierza kupić kolejną toyotę. Niewiele mniejsze zadowolenie wyrażają właściciele lexusów (59.5 proc), chevroletów (58.9 proc) i hyundaiów (57.6 proc.).

Reklama

Ranking zamykają Isuzu (zaledwie 7 proc. właścicieli kupiłoby ponownie samochód tej firmy) oraz Oldsmobile (przywiązanie na poziomie 4.9 proc.).

Badanie J.D. Power opiera się na wywiadach przeprowadzonych na grupie 171 tysięcy osób kupujących i użytkujących nowe samochody, wśród których 103 088 zastąpiło auto posiadane od nowości. Badanie mierzy zdolność "znaczka na masce" do tego, by klienci kupujący nowy samochód zostali przy marce.

Ranking przywiązania do marki 2004:

1. Toyota      60.6% 
2. Lexus       59.5% 
3. Chevrolet   58.9% 
4. Hyundai     57.6% 
5. Honda       55.2% 
6. Ford        54.5% 
7. Cadillac    52.8% 
8. Mercedes    51.6% 
9. BMW 	   51.4% 
10. Kia 	   50.9% 
11. Jaguar     48.3% 
12. Subaru     48.0% 
13. Audi       46.0% 
14. Saturn     45.0% 
15. Dodge      44.5% 
16. Buick      44.4% 
17. GMC        44.1% 
18. Lincoln    44.0% 
19. Nissan     42.3% 
20. Porsche    41.8% 
21. Land Rover 41.3% 
22. Acura      39.8% 
23. Chrysler   39.5% 
24. Volvo      39.3% 
25. Jeep       38.3% 
26. Mercury    34.4% 
27. Volkswagen 33.7% 
28. Pontiac    33.5% 
29. Mitsubishi 31.8% 
30. Infiniti   31.4% 
31. Suzuki     31.4% 
32. Saab       30.5% 
33. Mazda      23.1% 
34. Isuzu       7.0% 
35. Oldsmobile  4.9% 
Porozmawiaj na Forum.

Dowiedz się więcej na temat: Niewierni | samochody

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje