Jeep zmienia hasło reklamowe

Legendarna amerykańska marka samochodów terenowych - Jeep, nie ma chyba na razie nowych pomysłów na projekty samochodów i zamiast tego postanowiła zmienić swoje hasło reklamowe i powrócić, do używanej już w końcówce lat 80. nazwy "Only in a Jeep" (tylko w jeepie). Zmianę hasła promować będą reklamy w stacjach telewizyjnych od połowy września oraz amerykańska prasa od października.

Nowe logo Jeepa prezentuje przód popularnego modelu Wrangler - siedmiożebrowy grill chłodnicy, okrągłe reflektory i niemal prostokątna szyba przednia. Na środku szyby widnieje doskonale znany graficznie napis Jeep, a nad samochodem umieszczono nową część nazwy "Only in a". Ciekawe tylko, czy poprzez dodanie tego członu do nazwy firmy amerykański producent sprzeda większą liczbę samochodów.

Seria "Only in a Jeep" powstawała już w Ameryce w latach 1984-89. Obecnie zastępuje ona używaną dotychczas "Jeep. There's Only One" (Jeep. Jest tylko jeden), która funkcjonuje w reklamach marki od 1990 roku.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: hasło | Jeep
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy