Ford i piłka nożna

Ford Motor Company od wielu lat sponsoruje rozgrywki europejskiej Ligii Mistrzów, a w poszczególnych krajach wspiera znane drużyny klubowe. We Francji pod koniec 2000 roku podpisał kontrakt o współpracy z Zinedine Zidanem. Kampania wizerunkowa z wykorzystaniem popularnego "Zizu" jest jedną z ciekawszych, jakie ostatnio pojawiły się we Francji. Po tygodniu, gdy twarz Zinedine Zidane spoglądała na Francuzów z ogromnych bilboardów, pojawił się on równolegle w 4 kanałach TV, by przez minutę... milczeć! Przesłanie płynące z tej reklamy brzmiało: Nie jest istotne to, co mówisz, istotne jest to, co robisz - co wpisuje się w ustaloną strategię transformacji Forda w Europie.

Zizu odrzuca 80% proponowanych kampanii reklamowych, wybiera jedynie te, w których może być pokazany takim jakim jest - cichym, skromnym i niezwykle wrażliwym człowiekiem.

Carlos Sainz (zwycięzca dopiero co zakończonego Rajdu Argentyny), częściej widywany za kierownicą Forda Focusa WRC, jest wielkim fanem futbolu, a szczególnie Realu Madryt. 10 maja, na słynnym stadionie Bernabeu odbył się charytatywny mecz z okazji 100-lecia klubu Real Madryt. W pojedynku na przeciw siebie stanęły drużyny hiszpańskich gwiazd sportu oraz byłych zawodników Realu Madryt. W drużynie gwiazd wystąpił m.in. Carlos Sainz, zaś w drużynie byłych zawodników - Eric Cantona, Jurgen Klinsmann, Jean Tigana, Lothar Matthaus. Mecz zakończył się remisem 1:1.

- Jestem wiernym kibicem Realu Madryt. Możliwość gry na tak słynnym stadionie jak Bernabeu, gdzie widziałem "największych" futbolu ostatnich lat, było dla mnie wielkim przeżyciem - powiedział Carlos Sainz w przerwie meczu.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: sainz | Carlos | Madryt | piłka nożna | Ford
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy