Fiaty już nie z Bielska

Fiat Auto Poland podjął decyzję o przeniesieniu linii produkcyjnej sieny, palio weekend i uno z Bielska-Białej do Tychów. Decyzja ta ma związek z podejmowaną przez FAP koncentracją produkcji po to, aby obniżyć koszty wytwarzania i zwiększenie konkurencyjności firmy na rynku.

Fiat Auto Poland podjął decyzję o przeniesieniu linii produkcyjnej sieny, palio weekend i uno z Bielska-Białej do Tychów. Decyzja ta ma związek z podejmowaną przez FAP  koncentracją produkcji po to, aby obniżyć koszty wytwarzania i zwiększenie konkurencyjności firmy na rynku.

Fiat Auto Poland podjął decyzję przeniesienia linii produkcyjnej sieny, palio weekend i uno z Bielska-Białej do Tychów. Decyzja ta ma związek z podejmowaną przez FAP koncentracją produkcji po to, aby obniżyć koszty wytwarzania i zwiększenie konkurencyjności firmy na rynku. - Przy takiej produkcji uno, palio weekend i sieny moce produkcyjne zakładu w Tychach są całkowicie wystarczające - powiedział Bogusław Cieślar z biura relacji zewnętrznych Fiata Auto Poalnd.

W ubiegłym roku FAP wyprodukował ponad 21,5 tysiąca fiatów uno, ponad 13,2 tysiąca fiatów siena i około 8,8 tysiąca palio weekend. Cieślar przypomniał, że we wrześniu zakończy się ostatecznie produkcja fiatów 126.

Reklama

Po likwidacji produkcji samochodów w Bielsku kilkuset pracowników spółki będzie musiało dojeżdżać do Tychów. Fiat Auto Poland zapewni im transport.

Fiat Auto Poland SA jest największym w Polsce producentem samochodów. W ubiegłym roku z taśm w Bielsku-Białej i Tychach zjechało ponad 343 tys. samochodów. Firma zatrudnia około 7,5 tysiąca osób.

RMF
Dowiedz się więcej na temat: FAP | firmy | Fiat | auto | Fiata
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy