Emisja spalin w DaimlerChrysler

Firma Delphi Automotive Systems ogłosiła podpisanie wieloletniego kontraktu z koncernem DaimlerChrysler na dostawę powłok katalitycznych dla samochodów Dodge i Jeep z przyszłego roku projektowego. W wyniku tego kontraktu Delphi stanie się jednym z głównych dostawców katalizatorów dla grupy Chrysler. Powłoka katalizatora Delphi zaprojektowana została tak, aby wyżej wymienione samochody spełniały wymogi przepisów federalnych USA stopnia II, które będą obowiązywać od 2004 oraz kalifornijskie przepisy dotyczące pojazdu o niskiej emisji zanieczyszczeń (LEV).

Firma Delphi Automotive Systems ogłosiła podpisanie wieloletniego kontraktu z koncernem DaimlerChrysler na dostawę powłok katalitycznych dla samochodów Dodge i Jeep z przyszłego roku projektowego. W wyniku tego kontraktu Delphi stanie się jednym z głównych dostawców katalizatorów dla grupy Chrysler. Powłoka katalizatora Delphi zaprojektowana została tak, aby wyżej wymienione samochody spełniały wymogi przepisów federalnych USA stopnia II, które będą obowiązywać od 2004 oraz kalifornijskie przepisy dotyczące pojazdu o niskiej emisji zanieczyszczeń (LEV).

Delphi łączy w całość formuły materiałów katalitycznych oraz zaawansowaną wiedzę w dziedzinie architektury systemu kontroli pracy silnika w celu zmniejszenia emisji spalin. Przed opuszczeniem rury wydechowej spaliny zbierają się w kolektorze wydechowym i przechodzą przez system katalizatora spalin. Katalizatory czynią samochody bardziej przyjaznymi dla środowiska i pomagają spełniać wymagania dotyczące emisji szkodliwych substancji. Materiał katalityczny znajdujący się w katalizatorze przyspiesza reakcje chemiczne przekształcające zanieczyszczenia (przede wszystkim węglowodory, tlenek węgla oraz tlenki azotu) w parę wodną, dwutlenek węgla i azot.

Reklama

Techniki optymalizacji katalizowania obejmujące takie parametry jak poziom emisji, spadek ciśnienia, charakterystyka termiczna oraz strukturalna analiza elementów skończonych, pozwalają na produkowanie niedrogich i wysokiej jakości zintegrowanych systemów katalizowania spalin.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: samochody | emisja
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy