Czy Hyundai jest idealny?

Badawczo - konsultingowa, wyspecjalizowana w rynku motoryzacyjnym firma AutoPacific, opublikowała dane, według których Hyundai uznany został w roku 2006 za Idealną Markę Samochodową (Ideal Vehicle Brand).

Modele SonataSanta Fe zdobyły tytuły „Pojazdów Idealnych” odpowiednio w kategorii samochodów klasy wyższej średniej oraz średnich SUVów.

Przy nominacji do tych przyznanych po raz pierwszy przez AutoPacific nagród (Ideal Vehicle Awards – IVA) brano pod uwagę, w jakim stopniu wyprodukowane w 2006 modele samochodów osobowych i ciężarówek spełniały oczekiwania i kryteria stawiane przez klientów. Te pojazdy, których użytkownicy wyrazili chęć ich zamiany w stopniu najmniejszym uznawano za najbardziej „idealne”.

Reklama

Aby wyłonić zwycięzców, przedstawiciele AutoPacific prosili właścicieli samochodów osobowych i ciężarówek o następującą ocenę ich nowego samochodu: „w jakim stopniu auto jest bliskie ideału” pod względem wymiarów zewnętrznych, przestronności w kabinie pasażerskiej, pojemności bagażowej, wygody fotela kierowcy, widoczności z fotela kierowcy, rozwiązań technologicznych we wnętrzu pojazdu, mocy jednostki napędowej, łatwości wsiadania i wysiadania, możliwości załadunkowych, opon i obręczy kół.

Ranking IVA powstał w oparciu o oceny nabywców i leasingobiorców pojazdów zakupionych w okresie od września 2005 do stycznia 2006, z wyłączeniem samochodów typu pickup truck (nie brane pod uwagę w badaniach ze względu na różnice w stylistyce nadwozia w obrębie poszczególnych ofert).

Wcześniej badająca jakość produktów przemysłu motoryzacyjnego firma J.D.Power and Associates ogłosiła Hyundaia zwycięzcą tegorocznej edycji Initial Quality Study SM (IQS) wśród marek non-premium oraz trzecią marką w klasyfikacji generalnej. Spośród właścicieli samochodów klasy średniej, użytkownicy pojazdów Hyundai mieli z nimi zdecydowanie najmniej problemów.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firma
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy