Cupra stała się nową marką samochodów

To, o czym w kuluarach mówiło się od dłuższego czasu, stało się faktem. Seat oficjalnie wyodrębnił właśnie nową markę - Cupra. Hiszpanie zaprezentowali też jej nowe logo.

W sierpniu ubiegłego roku do europejskiego urzędu patentowego wpłynął wniosek o zastrzeżenie nowego znaku Cupry. Był to pierwszy krok do wyodrębnienia nowego producenta. Wraz z nowym logo zastrzeżono też trzy nazwy nawiązujące do prezentowanych w ostatnich dwóch dekadach koncepcyjnych modeli Seata: Bolero (premiera w Genewie w 1998 roku), Salsa (premiera w Genewie w roku 2000) i Tango (premiera we Frankfurcie w 2001 roku).

W oficjalnym komunikacie czytamy, że "Cupra zawsze była najwyższą formą wyrazu sportowego stylu Seata. Teraz nadszedł czas, by Cupra zyskała własną duszę, DNA i tożsamość jako osobna marka. Dlatego też wszystkie nowe samochody Cupra będą nosiły własne logo".

Reklama

Oznacza to, że wraz z premierą marki Cupra do lamusa odchodzi dotychczasowe logo z charakterystyczną szachownicą. Wraz z premierą nowego logotypu zadebiutowała też oficjalna strona internetowa nowego hiszpańskiego producenta.

Jak wam się podoba nowy znak firmowy Cupry?

PR

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy