Coraz więcej Fordów z serii Active

Rosnący popyt na crossovery sprawia, że producenci chętnie wprowadzają "uterenowione" wersje klasycznych modeli. W gamie Forda taką rolę pełni wersja Active.

Ford sprzedał ponad 55 000 egzemplarzy Fiesty Active - pierwszego z wprowadzonych modeli Active od czasu jego premiery w 2018 roku. Blisko jeden na pięć modeli Focusa sprzedanych w pierwszej połowie tego roku był modelem w wersji Active, a firma rozszerzyła ostatnio serię Active o modele Transit Custom, Transit Connect, Tourneo Custom i Tourneo Connect.

To jednak nie koniec, bo Ford ogłosił, że 6 listopada zostanie wprowadzona wersja Active kompaktowego SUV-a EcoSport.

Oprócz zmienionej stylistyki, modele Active Forda wyróżniają się większymi możliwościami i elastycznością po zjechaniu z utartych szlaków, które zyskały dzięki udoskonaleniom podwozia, specjalnie dostosowanemu zawieszeniu i elementom układu kierowniczego oraz poprawiającemu przyczepność mechanizmowi różnicowemu o ograniczonym poślizgu.

Reklama

Uproszczona strategia obsługi klienta

Ford wprowadzi również do końca tego roku nową strategię ofertową dla różnych serii modeli.

Modele Forda będą dostępne w trzech głównych wersjach wyposażenia: ST-Line dla poszukujących sportowego stylu inspirowanego Ford Performance; Titanium dla tych, którym zależy na luksusie i wysokim komforcie, Active dla klientów poszukujących bardzo wszechstronnego auta, które będzie wspierać ich aktywny, nastawiony na przygodę styl życia. W przypadku wybranych modeli, np. Fiesty i Focusa, dostępne będą również wersje X i Vignale w wyższej specyfikacji.

Wygodne pakiety wyposażenia uporządkują w grupy najczęściej wybierane opcje, podnosząc wartość w stosunku do ceny i ułatwiając wybór wyposażenia odpowiadającego ich potrzebom. Ponadto nadal będzie można wybierać spośród indywidualnych opcji.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy