Cayenne TAK, boxster NIE

Porsche poinformowało, że zyski brutto wypracowane w pierwszej połowie roku obrachunkowego 2003 wzrosły o 11% do poziomu 207 mln euro (263 mln dolarów).

Bardzo dobre wyniki sprzedaży modelu cayenne pozwoliły zniwelować duży spadek zainteresowania klientów autami sportowymi Porsche – boxsterem i 911.

Przedstawiciele spółki prognozują, że do końca stycznia sprzedaż wyniesie około 32 410 aut, tj. o ponad 30% więcej niż w analogicznym okresie 12 miesięcy wcześniej.

Jest to zasługa popularności porsche cayenne. Tymczasem sprzedaż modeli 911 i boxster skurczyła się odpowiednio o 26% i 44%. (Samar)

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: porsche
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy