Cadillac atakuje Europę

Cadillac, marka jednoznacznie kojarząca się z Ameryką, coraz odważniej wkracza na rynki europejskie. Firma, która pojawiła się na Starym Kontynencie w czerwcu 2003 roku, planuje swoją ekspansję na rynki nowych członków Unii Europejskiej, mając za cel obecność we wszystkich krajach należących do UE oraz w Norwegii i Szwajcarii.

Cadillac Europe jest generalnym dystrybutorem w Europie samochodów Cadillac, Corvette i Chevrolet. W najbliższych planach ma ofensywę na rynki państw - nowych członków UE.

Reklama

Pierwszym krokiem będą Węgry, gdzie zostanie założone regionalne przedstawicielstwo marki. Według nowej strategii Cadillac Europe będzie odpowiedzialny nie tylko za wspieranie istniejących dealerów, ale również aktywne pozyskiwanie nowych przedstawicielstw, których zadaniem będzie umacnianie pozycji marki w Europie.

Zobacz ostatnie wydanie naszego biuletynu.

Dowiedz się więcej na temat: Cadillac

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje