Bardziej amerykańskie trzy diamenty

Japoński producent samochodów, firma Mitsubishi planuje wybudować jeszcze jedną swoją fabrykę w Północnej Ameryce. Wiąże się to z ambitnymi planami marki, która chce jeszcze w tym roku sprzedać tam 400 tysięcy aut. W tym celu ruszyła już duża kampania reklamowa kierowana głównie na rynki Kanady i Meksyku.

Na razie marka "trzech diamentów" posiada jedną swoją fabrykę w Stanie Illinois, która jest w stanie wyprodukować w ciągu roku około 270 tysięcy aut. Zakłady Normal opuszczają regularnie modele Galant, Endeavor, Eclipse/Spyder oraz coupe Dodge Stratus/Chrysler Sebring.

Reklama

O planach budowy drugiej fabryki w Północnej Ameryce wypowiadał się wczoraj prezes Mitsubishi, Rolf Eckrodt. Nie zdradził on jednak gdzie mogłaby ona powstać. Pod uwagę brane są w równym stopniu Stany Zjednoczone, Kanada i Meksyk.

Dowiedz się więcej na temat: kampania reklamowa | mitsubishi | diamenty

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje