Audi w telefonie

Internet nabiera coraz większego znaczenia w komunikacji przedsiębiorstw z klientami. Pozwala on nie tylko na bardzo szybkie przekazywanie informacji, ale umożliwia również korzystanie z wielu dodatkowych usług, nie oferowanych w tradycyjnych mediach.

Od grudnia bieżącego roku Audi przygotowało specjalną ofertę na stronach internetowych. Wszyscy użytkownicy telefonów komórkowych Nokia mogą umieścić logo Audi na wyświetlaczu swojego aparatu. W miejscu standardowego logo operatora może pojawić się jedna z 15 grafik związanych z marką Audi. Usługa świadczona jest bezpłatnie, a dzięki niej telefon komórkowy nabierze indywidualnego charakteru.

Reklama

Z oferty Audi mogą skorzystać użytkownicy wszystkich polskich operatorów sieci komórkowych. Wyboru i aktywacji nowego logo można dokonać pod dwoma adresami internetowymi: www.audi.com.pl oraz www.quattroclub.pl.

Po wybraniu jednej z grafik i podaniu swojego numeru telefonu, zgłoszenie zostaje wysłane do operatora. W ciągu 24 godzin (nie dotyczy dni wolnych od pracy) na podany numer telefonu wybrane logo przekazywane jest w postaci SMS. Na ekranie aparatu pojawi się informacja o jego dostarczeniu. Chcąc zapisać grafikę w swoim telefonie należy wybrać opcję "Zapisz" ("Save") i nowe logo zostanie przypisane do danego urządzenia. Instrukcja powrotu do logo wyjściowego umieszczona jest również w SMS informującym o nadejściu nowego logo.

Ta nowa na rynku polskim usługa zmiany logo na wyświetlaczu telefonu dostępna będzie początkowo tylko dla posiadaczy urządzeń firmy Nokia. W miarę rozszerzania oferty przez innych producentów telefonów, usługa będzie oferowana również w dla aparatów kolejnych marek.

Dowiedz się więcej na temat: logo | Audi

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje