Astra za 23 tys. euro!

Najmocniejsza wersja Astry trzeciej generacji - model 2.0 Turbo z silnikiem o mocy 147 kW/ 200 KM - jest już dostępna, a klienci odbiorą pierwsze samochody w październiku.

Dzięki integralnej turbosprężarce, łączącej kolektor wydechowy, obudowę turbiny, przepustnicę spalin i inne podzespoły w jednym, kompaktowym urządzeniu, benzynowy silnik ECOTEC o pojemności 2,0 litrów oferuje doskonałe osiągi.

Reklama

Jego maksymalny moment obrotowy wynosi 250 Nm i dostępny jest w szerokim zakresie obrotów na minutę - już od 1950 - zaś szczytowa wartość, 262 Nm, osiągana jest przy 4.200 obr. na min. Dwustukonna Astra rozpędza się od 0 do 100 km/h w 8,2 sekundy, a na piątym biegu przyspiesza od 80 do 120 km/h w zaledwie 8 sekund. Jej maksymalna prędkość wynosi 230 km/h.

Standardowo oferowane sportowe zawieszenie IDSPlus z systemem stałej kontroli amortyzacji CDC oraz stałe dostosowywanie charakterystyki amortyzatorów do warunków jazdy i ruchów pojazdu zapewniają doskonałe właściwości jezdne.

Standardowe wyposażenie Astry 2.0 Turbo obejmuje ponadto innowacyjne reflektory adaptacyjne AFL - współpracujący z układem kierowniczym system biksenonowych reflektorów oferuje oświetlenie o dynamicznym zakrzywieniu oraz adaptacyjne oświetlenie, wykorzystywane podczas jazdy na autostradzie.

W Niemczech ceny pięciodrzwiowej wersji modelu Astra 2.0 Turbo rozpoczynają się od 23.000 euro (zalecana cena detaliczna z VAT). W porównaniu z modelem 1.6 TWINPORT, obejmuje ona dodatkowe wyposażenie o wartości 5.000 euro. Oprócz sportowego zawieszenia IDSPlus i reflektorów AFL, wersja ta oferuje sportowe fotele, skórzaną kierownicę, światła przeciwmgielne i 17-calowe felgi aluminiowe z oponami w rozmiarze 225/45 R17.

Porozmawiaj na Forum.

Dowiedz się więcej na temat: Alex Minsky | Astra

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje