Zapowiedź "szóstki"

BMW przygotowuje się do produkcji nowej serii samochodów zaczynających się od cyfry sześć. Na salonie samochodowym w Genewie niemiecki koncern zaprezentował concept-car o nazwie CS1 będący zapowiedzią "średnich beemek". Jest to auto napędzane czterocylindrowym silnikiem VALVETRONIC o pojemności 1,8 litra i mocy 115 koni mechanicznych. Napęd przenoszony jest poprzez sekwencyjną skrzynię biegów typu SSG (Sequential Sports Gearbox). TUTAJ znajdziesz galerię BMW CS1.


Rok 2001 to najbardziej udany, pod względem sukcesów ekonomicznych w historii BMW Group, które osiągnęło rekordową wielkość sprzedaży. Sprzedaż samochodów tej marki zwiększyła się o 13,1%. Także w 2002 roku BMW może pochwalić się sukcesami. W styczniu sprzedaż wzrosła o 18,7%.

Ale plany są jeszcze bardziej ambitne. Wprowadzenie na rynek nowej serii aut ma zwiększyć zainteresowanie samochodami BMW o kolejne 20 procent. Oglądając zdjęcia CS1 możemy wyobrazić sobie jak wyglądać będą nowe samochody koncernu z Monachium. Design emanuje elegancją, mocą i dynamizmem. Płaska krawędź nadwozia, pofalowane progi i muskularne koła z dużymi, wyraźnymi hamulcami podkreślają sportowy charakter auta. Przód pojazdu zachował typowe dla BMW cechy: ostro wznoszący się dziób samochodu - przypominający pysk rekina, podwójne reflektory i znany na całym świecie kształt grilla chłodnicy. Wnętrze auta utrzymane zostało w czystym i nowoczesnym stylu.

W koncepcyjnym BMW kierowca ma do pomocy inteligentny system iDrive. Oferuje on wiele funkcji, które można wykonać w bardzo prosty sposób. Wystarczy, że kierowca wciśnie przycisk na centralnej konsoli, a z deski rozdzielczej samoczynnie wysunie się ekran, za pomocą którego można z łatwością sterować komunikacją, nawigacją, informacją i rozrywką w samochodzie.

Reklama

Auto napędzane jest w typowy dla BMW sposób, czyli na tylne koła. Daje to tak lubiane przez kierowców uczucie dynamiki jazdy i optymalne rozłożenie masy pojazdu. Koła w BMW CS1 to 18-calowe obręcze z lekkiego stopu aluminium wyposażone w opony o rozmiarach 215/45 z przodu i 235/40 z tyłu.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama