Wielki mały seat

Na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu, SEAT przedstawił nową propozycję modelu Arosa. Wyrazista, czysta, sportowa sylwetka w stylu najnowszej grupy produktów hiszpańskiej marki, oraz ciekawsze wnętrze auta odróżniają ją od poprzedniczki. Nowa arosa oferuje również szerszą gamę wyposażenia, czy to wystarczy, aby przekonać do siebie nowych klientów?

Od dawna już wiemy, że najlepiej sprzedające się auta, to te z najmniejszych segmentów. Arosa wkracza na rynek odmłodzona, pełna wiary i optymizmu. Konkurencja w tej klasie pojazdów jest jednak ogromna i żeby stać się przebojem Seat musi się bardzo postarać. Czego w takim razie dokonano?

Najwięcej zmian w linii nadwozia widać z przodu auta. Charakterystyczne podwójne reflektory, chronione przezroczystą szklaną powłoką, zderzaki przednie w kolorze karoserii, to podstawowe różnice. Z tyłu znajdują się nowe, poligeometrycznie ustawione światła tylne, usytuowane po obu stronach szerokiej klapy tylnej, którą można otworzyć podobnie jak inne modele tej marki za pomocą klamki w kształcie logo Seata.

Reklama

Wewnątrz znajdziemy bardziej ergonomiczną deskę rozdzielczą. Tablica przyrządów kontroluje dwa różne instrumenty, szybkościomierz i licznik obrotów. Auto dostępne będzie w trzech wersjach - Stella, Signo i Sport, co pozwoli na zaspokojenie gustów wszelkiego typu odbiorców. W przypadku wersji Stella, nowa arosa oferuje kierowcy poduszkę powietrzną, wspomaganie kierownicy, elektrycznie podnoszone przednie szyby, zamek centralny sterowany pilotem, ruchomą kierownicę, pozwalającą na jej dowolne ustawienie, możliwość dopasowania siedzenia kierowcy, podwójne siedzenia z tyłu i galwanizowaną karoserię o 12-letniej gwarancji antykorozyjnej.

Na życzenie klienta w wyposażeniu nowego seata arosa może znaleźć się m.in.: skórzana tapicerka, ABS, sterowane elektrycznie lusterka boczne, poduszka powietrzna dla pasażera, klimatyzacja oraz elektrycznie sterowany - szklany lub płócienny - dach słoneczny.

Arosa wyposażona będzie w następujące jednostki silnikowe: 50 KM w samochodzie o pojemności 1,0, stukonną jednostkę w aucie sportowym 1,4 16V, silnik 1,4 60 KM z automatyczną, 4-stopniową skrzynią biegów oraz napędy Diesla: ekonomiczny 1,7 z systemem bezpośredniego zapłonu o mocy 60 KM i mocny silnik 1,4 TDI z 75 KM wyposażony w system pomp wtryskowych.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy